🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21241.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رقیب اینتل و AMD از فرانسه می‌آید؛ با کمپانی SiPearl آشنا شوید

کمپانی‌های اینتل و AMD دو غول بلامنازع صنعت پردازشی هستند و کمتر شرکتی پیدا می‌شود که علاقه داشته باشد با این دو به رقابت بپردازد. با این حال به نظر می‌رسد رقیب این دو از ...

کمپانی‌های اینتل و AMD دو غول بلامنازع صنعت پردازشی هستند و کمتر شرکتی پیدا می‌شود که علاقه داشته باشد با این دو به رقابت بپردازد. با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - این حال به نظر می‌رسد رقیب این دو از اروپا و از دل شهر پاریس از راه رسیده است. کمپانی SiPearl از همین ابتدا قصد دارد قوی‌ترین پردازنده‌های اینتل و AMD را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - به چالش بکشد.

کمپانی فرانسوی SiPearl اخیرا با کمپانی ARM قراردادی بسته که در پی آن می‌تواند از بستر ARM IP یا همان پردازنده‌های زئوس نئوورس (Zeus - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - Neoverse) استفاده کرده تا پردازنده‌های جدیدی را به بازار عرضه کند. در کل این کمپانی قصد دارد طی ۴ سال ۳ پردازنده مختلف توسعه دهد: پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - Rhea، Chronos و یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - پردازنده بی‌نام.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم

موضوعی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - می‌تواند بسیار به نفع این کمپانی باشد، پشتیبانی کمیسیون اروپا از آن‌هاست. این کمیسیون چندی پیش پروژه‌ای تحت نام «برنامه پردازنده اروپا» یا EPI راه‌اندازی کرد تا پردازنده‌های بسیار قدرتمند و کم‌مصرف را برای اولین ابررایانه اگزامقیاس اروپا توسعه یابد. کمپانی SiPearl دو شرکت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - فرانسوی دیگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - به نام‌های Kalray و Menta را نیز در کنار خود می‌بیند تا آن را در این مسیر ۴ ساله همراهی کنند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم

با این حال کمپانی SiPearl هیچ برنامه‌ای مبنی بر عرضه پردازنده‌های مناسب برای مصارف خانگی ندارد و با نگاهی به نقشه راه این این شرکت، می‌توان دید که هدف آن‌ها تولید CPU و POC برای خودروهاست. در نتیجه باید دید این کمپانی طی ۴ سال آینده چگونه می‌خواهد در این بازارها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - رقابت کند. به صورت کلی اما به نظر می‌رسد قاره سبز عزم خود را جزم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - کرده تا واحدهای پردازشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سلفچگان استان قم - توان بالا (HPCU) بسازد و بزرگان این صنعت را به چالش بکشد. در حال حاضر اما هنوز هیچ پردازنده‌ای نمی‌تواند جایگاه خانواده زئون اینتل و اپیک AMD را به خطر بیندازد و در نتیجه آن‌ها فضای کافی برای حفظ فاصله با رقبای احتمالی اروپایی خود را خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone