🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21246.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از MIUI 12 رونمایی کرد؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید این رابط کاربری

شیائومی به همراه گوشی Mi 10 Youth Edition، از رابط کاربری MIUI 12 با ویژگی‌های جدید رونمایی کرد. این رابط کاربری باعث بهبود ظاهری محصولات شیائومی می‌شود و همچنین امنیت آن‌ها را بهبود می‌دهد. در این ...

شیائومی به همراه گوشی Mi 10 Youth Edition، از رابط کاربری MIUI 12 با ویژگی‌های جدید رونمایی کرد. این رابط کاربری باعث بهبود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - ظاهری محصولات شیائومی می‌شود و همچنین امنیت آن‌ها را بهبود می‌دهد. در این مطلب نگاهی به قابلیت‌های جدید این رابط کاربری خواهیم داشت.

شیائومی همزمان به معرفی MIUI به این موضوع اشاره کرده که رابط کاربری MIUI به صورت ماهانه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - ۳۱۰ میلیون کاربر فعال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - دارد و آخرین نسخه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - آن، برای اولین بار در دنیای سیستم عامل‌های موبایل موفق به کسب تاییدیه «تست محافظت از حریم شخصی سیستم اندروید» از سوی TÜV Rheinland شده. در ویژگی‌های رابط - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - کاربری MIUI 12 را بررسی می‌کنیم.

ویژگی‌های رابط کاربری MIUI 12

دارک مود ۲.۰

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی

دارک مود ۲.۰ در جدیدترین رابط کاربری شیائومی قابلیت تیره شدن والپیپر را به گوشی‌های شیائومی اضافه می‌کند. این ویژگی با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - ساعت کار می‌کند و نور تصویر پس زمینه با نزدیک شدن به شب، کاهش پیدا می‌کند. شیائومی همچنین روش نمایش متن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - را در زمانی که کاربران میان حالت روشن و تاریک سوئیچ می‌کنند نیز بهبود داده. در این رابط کاربری، گوشی به صورت خودکار میزان ضخامت حروف را با فعال کردن دارک مود تغییر می‌دهد تا در شرایط نوری کم خوانایی بهتری داشته باشند.

طراحی بصری حسی

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی

در رابط کاربری MIUI 12، شیائومی اطلاعات هسته سیستم عامل را به گونه‌ای طراحی کرده که کاربران با سرعت بالایی بتوانند از وضعیت سیستم اطلاع پیدا کنند. این ویژگی «طراحی بصری حسی» نامگذاری شده و زمانی که به بخش تنظیمات بروید، اطلاعات سیستم به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - صورت گراف و نمودارهای بصری به نمایش گذاشته می‌شوند تا فهم آن‌ها راحت شوند.

سوپر والپیپر

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی

شیائومی برای این رابط کاربری ویژگی «Super Wallpapers» را درنظر گرفته که مدل‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - سه بعدی انیمیشنی بسیاری دقیقی از مریخ و زمین را بر اساس اطلاعات فضایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران در صفحه قفل دستگاه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - و همچنین صفحه هوم به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. اگر در زمان استفاده از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - این تصاویر پس زمینه حالت دارک مود را فعال کنید، این سیاره‌ها شب را - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - به نمایش می‌گذارند.

انیمیشن‌های جدید

شیائومی در رابط کاربری جدید خود روی بازطراحی بسیاری از انیمیشن‌ها تمرکز کرده که برای مثال می‌توان به انیمیشن‌های آب و هوا اشاره کرد که به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. انیمیشن آیکون‌های برنامه‌ها نیز بازطراحی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - شده و بر اساس ژست‌ها، - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - از خود واکنش نشان می‌دهند. برای مثال اگر یک برنامه را پاک کنید، آیکون برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - اطراف - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - نیز از خود واکنش نشان می‌دهند.

ژست‌های حرکتی جدید

این رابط کاربری ژست‌های حرکتی جدیدی را برای گوشی‌های شیائومی به ارمغان می‌آورند که برای مثال شما می‌توانید دست خود را در پنل نوتیفیکیشن به سمت پایین بکشید و بدون ترک - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - برنامه در حال اجرا، با نوتیفیکیشن‌ها ارتباط برقرار کنید.

تماس با کمک هوش مصنوعی

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی

شیائومی از سال گذشته میلادی در حال کار روی دستیار هوش مصنوعی خود، Xiao AI برای پاسخگویی به تماس کاربران است. حالا این شرکت چنین تصمیم گرفته چنین ویژگی را برای کاربران عرضه کند و کاربران توسط آن می‌توانند زبان پاسخگویی به تماس‌ها را شخصی‌سازی کنند. هنوز معلوم نیست این ویژگی برای کاربران در خارج از چین عرضه می‌شود یا خیر.

بهبود حریم شخصی

شیائومی در رابط کاربری جدید امنیت گوشی‌های خود را بهبود می‌دهد. برای مثال کاربران می‌توانند در MIUI 12 به برنامه تنها یکبار مجوز دهند یا تنها در زمان استفاده از آن، امکان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - دسترسی به برخی ویژگی‌ها وجود داشته باشد. شیائومی در این رابط کاربری به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - شما اجازه می‌دهد که نحوه عملکرد اپلیکیشن‌ها و اطلاعات جمع آوری شده توسط آن‌ها را بررسی کنید.

زمان عرضه رابط کاربری MIUI 12

نسخه پایدار این رابط کاربری از اواخر ماه ژوئن برای کاربران عرضه می‌شود، البته از امروز کاربران در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - کشور چین می‌توانند نسخه بتای آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - را دریافت کنند. این رابط کاربری در سه مرحله برای محصولات شیائومی عرضه می‌شود. گوشی‌های زیر ابتدا این رابط کاربری را دریافت می‌کنند:

  • شیائومی Mi 10 Pro
  • شیائومی Mi 10
  • شیائومی Mi 10 Youth Edition
  • شیائومی Mi 9 Pro
  • ردمی K30 Pro
  • ردمی K30
  • ردمی K20 Pro
  • ردمی K20

در مرحله بعدی کاربران گوشی‌های زیر به این - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - رابط کاربری دسترسی پیدا می‌کنند:

  • شیائومی Mi Mix 3
  • گوشی‌های سری شیائومی Mi 8
  • ردمی نوت ۸ پرو
  • ردمی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - نوت ۷ و ۷ پرو

در نهایت رابط کاربری MIUI 12 برای گوشی‌های زیر عرضه می‌شود:

  • شیائومی Mi Mix 2
  • ردمی ۸ و ۸A
  • ردمی ۷ و ۷A
  • شیائومی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ساوه استان مرکزی - Mi CC9 و CC9 Pro و CC9e
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone