🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28950.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون‌های آینده سامسونگ احتمالا به هیچ کابلی نیاز نخواهند داشت

ممکن است سامسونگ به‌زودی تلویزیون‌هایی را تولید کند که به هیچ عنوان نیازی به کابل نخواهند داشت. این ادعا بر اساس پتنت جدیدی از سامسونگ که توسط LetsGoDigital کشف شده مطرح شده و به طراحی ...

ممکن است سامسونگ به‌زودی تلویزیون‌هایی را تولید کند که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - به هیچ عنوان نیازی به کابل نخواهند داشت.

این ادعا بر اساس پتنت جدیدی از سامسونگ که توسط LetsGoDigital کشف شده مطرح شده و به طراحی تلویزیونی مجهز به سیستم انرژی بی سیم اشاره می‌کند. در تصویر این پتنت، یک بار پشت تلویزیون دیده می‌شود. سیستم شارژ تلویزیون نیز مانند شارژ بدون سیمی است که در گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم البته با این تفاوت که این بار فاصله میان تلویزیون و شارژر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - را مشاهده کرد.

همچنین در این تصویر می‌توان دید که روی محل فرستنده شارژ، یک جفت بلندگو وجود دارند که با توجه با کارایی ساندبارها برای بهبود کیفیت صدا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - حضور آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان

البته نباید از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - این نکته غافل شد که سیستم تامین برق بدون سیم این محصول باید مقداری با خود تلویزیون فاصله داشته باشد. البته در حال حاضر فاصله دقیقی که برای کار کردن این سیستم مورد نیاز خواهد بود، مشخص نشده است.

طبیعی است که وجود شکاف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - میان شارژر و تلویزیون، قدرت ارسال را کاهش داده و در نتیجه احتمال ناکارآمدی این سیستم بیشتر خواهد شد. در نتیجه، این تلویزیون‌ها در آینده به سمتی پیشرفت خواهند کرد که بتوانند با فاصله کمتری نسبت به شارژر قرار بگیرند.

این سیستم‌های انتقال قدرت بدون سیم کاملا امن هستند و از یک سیستم داخلی برای جلوگیری از رخ دادن حوادث استفاده می‌کنند اما نباید چیزی بین دریافت کننده و فرستنده شارژ قرار بگیرد. به همین دلیل، قرار گرفتن کلید‌های شما پشت تلویزیون کار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - خطرناکی خواهد بود.

انتقال محتوای ویدیویی بدون سیم اتفاق چندان جدیدی نیست و در حال حاضر فرستنده‌هایی هستند که از یک فاصله کوتاه می‌توانند انتقال اطلاعات را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - ممکن کنند. برای مثال پاناسونیک این کار را سال‌ها پیش در تلویزیون‌های خود انجام داده بود.

آیا باید منتظر تلویزیون‌های بدون سیم سامسونگ در سال آینده باشیم؟ دیدگاه خود را در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کردستان استان کردستان - بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone