🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30792.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کنفرانس شکست؛ چگونه از باخت خود و دیگران در کسب‌وکارها تجربه بگیریم؟

روز جمعه 4 آبان ماه، کنفرانس شکست سال 97 برگزار شد و در آن مدیران و فعالان استارتاپی مختلف از تجربه شکست‌های خود و دیگران سخنرانی کردند. کنفرانس شکست چند سالیست که همانند دیگر کشورهای جهان ...

روز جمعه 4 آبان ماه، کنفرانس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شکست سال 97 برگزار شد و در آن مدیران و فعالان استارتاپی مختلف از تجربه شکست‌های خود و دیگران سخنرانی کردند. کنفرانس شکست چند سالیست که همانند دیگر کشورهای جهان در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - ایران هم برگزار می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شود و در حقیقت جاییست برای شنیدن شکست مدیران و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شرکت‌ها و درس گرفتن از آنها.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

بیش از 15 مدیر کسب‌وکارهای نوپا در این مراسم صحبت کردند و مطلب زیر خلاصه‌ای از مهم‌ترین گفته‌های آنان برای افرادیست که قصد ورود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - به بازار کسب‌وکارهای نوپا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - را دارند و یا هم‌اکنون در این حیطه فعالیت می‌کنند. درسنامه‌ای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - با موضوع شکست که کمتر به آن پرداخته شده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

مشکلات حقوقی یادتان نرود

مراسم امسال با موضوعات حقوقی آغاز شد، موضوعاتی که این روزها بسیاری از کسب‌وکارهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - نوپا درگیر آن هستند و به گفته «جعفر نعناکار»، حقوقدان مسلط به فضای مجازی و کسب‌وکارهای اینترنتی، 8 درصد شکست استارتاپ‌ها به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - این دلایل برمی‌گردد:

عدم تطابق کسب و کار با قوانین داخلی، ساختار حقوقی تجاری نامنسجم، عدم شفافیت در سیستم راه دهی در هیات مدیره، تنظیم غیرشفاف قواعد داخلی، قراردادهای شفاهی، مشخص نکردن حقوق و مزایا و شاخص‌ها، عدم شفافیت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - مالی حساب‌های شرکت، توجه نکردن به قراردادهای استخدامی، قوانین مربوط به بیمه تامین اجتماعی، عدم توجه به روند مالکیت و فکری و مسائل پیرامون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - مالیات و معافیت‌های مالیاتی. نعناکار همچنین توصیه‌هایی برای صاحبان کسب‌وکار داشت:

«تمامی موارد و ریزترین جزییات را مکتوب کنید، به ویژه مدارک علمی، حقوقی و فنی که باید حتما مکتوب شوند و چندین نسخه کپی برابر اصل هم داشته باشند. قانون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - تجارت، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از موالفان و همچنین قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای را نیز دقیق و کامل مطالعه کنید.مکتوب سازی شاه کلید شکست نخوردن کسب و کارهاست.»

مشکلات برای همه، حتی گوگل، پیش می‌آید

«علی امنیان» که در شرکت گوگل کار می‌کند به صورت ویدئویی از پیش ضبط شده نکات مهمی را درباره شکست‌های این کمپانی بزرگ گوشزد کرد و از همه خواست که بدانند شکست در مسیر همه شرکت‌ها در هر ابعادی وجود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دارد. او به موارد شکست خورده‌ای چون عینک گوگل، گوگل پلاس، گوگل ویدئو و... اشاره کرد و تاکید کرد در این شرکت مراحلی بعد از شکست وجود دارد که آن را تبدیل به درس بزرگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - برای راه آینده می‌کند:

«سه مرحه پروسه داخلی بعد از شکست در گوگل وجود دارد. یکی اینکه مشکل به وجود آمده دقیقا شناسایی و واکاوی شود و دوم اینکه برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - مشکل پیش آمده، مراحل مستندسازی طی شود، یعنی اینکه چه شد که اینجوری شد. در نهایت هم سرزنش و توبیخ آنچنانی وجود ندارد و شرکت به فکر پیشرفت در مرحله بعدی خود است.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

زندگینامه دیگران را مطالعه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - کنید

«کتایون سپهری» مدیر شتابدهنده و سرمایه‌گذاری منش تنها خانم سخنران این رویداد بود و این موضوع را به فال نیک گرفت و معتقد بود که خانم‌های استارتاپی کمتر چهره شکست را به خود دیدند. او تاکید داشت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - که در مراحل شکست و رخ دادن فجایع، هیچ‌گاه نباید خدا را فراموش کرد و نباید با این شکست‌ها شخصیت‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - هم فرو بپاشند، بلکه باید استقامت ورزید و صبر کرد و به جمله: «این نیز بگذرد» ایمان داشت. سپهری گفت: «مطالعه زندگی نامه افراد مشهور کم ‌هزینه ترین راه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - درس گرفتن از شکست هاست.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

تمام امیدتان نباید به دولت باشد

«حسام زندحسامی» مدیرکل دفتر نوآوری و کسب‌وکارهای نوین معاونت علمی ریاست جمهوری نیز به برخی فعالین استارتاپی اشاره کرد که با شروع کار و یا حتی قبل از آن و در مرحله ارایه ایده، انتظار حمایت‌های آنچنانی از دولت دارند و آنها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - را بازندگان و شکست خوردگان نامید، چرا که به گفته او نباید حمایت‌های مالی دولتی را برگ برنده دانست:

«یک کسب‌وکار نوپا که در بستر فناورانه فعالیت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دارد، دست کم یک سال باید برای دریافت حمایت‌های مالی دولتی صبر کند و کدام استارتاپی وجود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دارد که با یک سال توقف در کار، بتواند همچنان موفق باشد؟ حمایت‌های معنوی که از سوی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دولت صورت می‌گیرد گاهی چندبرابر از حمایت‌های مالی بیشتر ارزش دارد و کار راه انداز است و پیگیری‌هایی در صورت ارایه مستندات انجام می‌دهد که از دست خود صاحبان کسب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - و کار بر نمی‌آید. اگر تمام امیدتان به دولت باشد، شکست می‌خورید.»

رفاقت را از کار جدا کنید

«پویا محمدی»، بنیانگذار شرکت بین المللی بالوین در فنلاند هم به مساله دوستی و رفاقت در تیم‌های استارتاپی اشاره کرد و افزود که این قبیل مسائل را باید از تاحدی از کار تفکیک نمود وگرنه منجر به شکست تیم خواهد شد. او همچنین تاکید داشت که مدیریت کار یکنفره نیست و کار جمعی و تیمی را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - مصادف با بهترین خروجی فعالیت یک استارتاپ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - عنوان کرد: «در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - انتخاب شریک اما به قدر انتخاب همسر دقت کنید و با هر سرمایه‌گذاری که قصد همکاری دارید، حداقل چندین ماه آن را بشناسید.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

احمق نباشید

«رضا قربانی» بنیانگذار راه پرداخت با ذکر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دلایل متعدد برای شکست خوردن، تجریبات خود را با حضار به اشتراک گذاشت. به گفته او «احمق بودن» اولین عامل شکست خوردن است و بسیاری افراد در طول دوران حرفه‌ای خود حماقت می‌کنند. عصبانیت و از کوره در رفتن از دلایل دیگری بود که قربانی آن را سرآغازی برای شکست دانست و گفت: «شفاف باشید، صداقت در کارتان باشد و خودتان را درگیر شکاف‌های دولتی و برخی شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - رقیب نکنید.» قربانی همچنین درباره اعتماد استارتاپ‌ها به دولت گفت:

«کمک هیچ شخص و نهاد دولتی را قبول نکنید و کار خودتان را بچسبید، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - دولت هیچ کاری با شما ندارد مگر گرفتن بیمه و مالیات. خواهشا تصور نکنید که دولت قصد دارد به ما لطف کند.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

هر شکست گامی است به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - سوی موفقیت

«سهیل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شهیدی» بنیانگذار سایت پیمنت 24 که تجربه کاری چندین ساله ای را در کارنامه خود دارد با ابداع واژه شکستفقیت، هر شکست را راهی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌های راه آینده دانست و گفت:

«برخی کارها هم موفق می‌شوند ولی ماندگار نیستند، یادتان باشد همیشه هدف‌های بزرگتری را دنبال کنید و به یکجا ساکن نشوید. برای اینکه در رسیدن به این اهداف هم موفق باشید، حتما به تیم سازی فکر کنید چرا که بالاخره یک روز خسته خواهید شد و انرژی روز اول را در خود نخواهید داشت. به کارتان عشق و علاقه داشته باشید و اعتماد به نفس هم یادتان نرود. همچنین توصیه می‌کنم همیشه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - از علم خود به دیگران - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - بیاموزید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - و از ثروت و درآمد خود، هر مقدار که باشد، به خیریه کمک کنید و مطمئن باشید جوابش را خواهید گرفت.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

فعالیت رقبا را زیر نظر داشته باشید

«عماد قائنی» دیگر فعال استارتاپی حاضر در این رویداد به جوانان توصیه کرد با خودشان مهربان باشند و به طرز دوستانه‌ای نیز به خودشان انتقاد کنند. او باور دارد که مهربان بودن با خود، اولین قدم برای شکست نخوردن است. «ایمان رضوی» نیز به حضار تاکید کرد که نیاز بازار را بسنجند و بعد ایده خود را پیاده سازی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - کنند و لزوما ایده‌ای که عاشقانه آن را دوست دارند و روی آن غیرت دارند، کاری از پیش نمی‌برد. رضوی همچنین توصیه کرد که عملکرد رقبای مارکت را نیز باید زیر ذره بین قرار داد و حواس را از فعالیت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - رقیب دور نکرد. در ادامه «منصور خضرایی منش» همبنیانگذار زورق گفت:

«شانس هم برای پیشگیری از شکست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - خوردن بی‌تاثیر نیست ولی خود شانس از آسمان نازل نمی‌شود، بلکه باید مقدماتی فراهم کرد تا بخت و اقبال بیشتری به سمت شما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - حرکت کند؛ حرکاتی مثل ارتباط گرفتن با دیگران و خود را در معرض نمایش قرار دادن.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

خضرایی منش از فعالان استارتاپی خواست تا کسب و کار خود را زودتر لانچ کنند و منتظر صد در صد کامل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شدن آن نمانند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - به گفته او مردم و مشتریان خود می‌توانند بهترین محرک برای تکمیل و درست شدن استارتاپ‌ها باشند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

از الگوهای ناموفق درس بگیرید

«بهنام امیری» معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به مساله کپی برداری از استارتاپ‌های موفق اشاره کرد و آن را در دوران امروزه امری منفی دانست و توصیه کرد که از مدل‌های ناموفق و شکست خورده، بهتر می‌توان الگوبرداری کرد و با پیاده سازی درست آنها و رفع اشکالاتشان، از شکست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - یک مجموعه دیگر به موفقیت رسید: «روند افرادی که شکست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - خوردند را تحلیل کنید و در مسیر موفقیت خود پیش بروید.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

در موضوع سرمایه و سرمایه‌گذار دقت کنید

«مسعود طباطبایی» مدیر عامل علی کنونی بابا با ارسال ویدئویی به رویداد، شکست را یک مساله دردآور توصیف کرد که زندگی را دگرگون می‌کند و سختی را با خود به همراه می‌آورد. او - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - که پیش‌تر مدیرعامل فروشگاه اینترنتی شکست خورده پوشاک بایکس بوده، اعلام کرد که در انتخاب شریک باید دقت کرد و اختلاف با شرکا می‌تواند سرمایه‌گذار را در شکی بیندازد که تیم را رها کند:

«اینکه چقدر و از کی سرمایه می‌گیریم هم بسیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - مهم است و از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - آن مهمتر، چیزی که در ازای سرمایه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - می‌دهیم از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چرا که گاهی با اعطای نصف بیشتر سهام شرکت، عملا کنترل استارتاپ از دستان شما خارج می‌شود و هیچ تصمیمی دیگر برعهده شما نیست. درضمن بهتر است تزریق سرمایه در کسب‌وکار به صورت تدریجی باشد و نه ناگهانی تا کارها با برنامه پیش برود و بدهی هم بالا نیاید.»

طباطبایی تاکید کرد که اگر تصور می‌کنید به مثابه مدیر بودن، باهوش‌ترین فرد مجموعه‌تان شما هستید، قطعا راه را اشتباه پیش رفته‌اید.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

هر کس باید در تخصص خود باقی بماند

«پویا رجامند» بنیانگذار کلیک یاب توصیه می‌کند که هر فرد در سمت و تخصص خودش باقی بماند و لزوما هرکس فنی، نمی‌تواند مدیریت خوبی انجام دهد. او از زندگی پرفراز و نشیب خود گفت و تاکید کرد که از شکست‌ها باید درس گرفت تا بتوان به الگوی مناسبی رسید. «علیرضا اسکندری» بنیانگذار استارتاپ بقچه جوان‌ترین سخنران مراسم بود و با اشاره به سابقه فعالیت خود و آشنایی‌اش با شرکت رهنما گفت که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - تصمیم گرفت بقچه را تاسیس کند ولی مشکلات پیش رو به صورت پخش و پلا بودند و نمی‌شد آنها را انسجام بخشید و یک به یک حل کرد:

«در جایی دیدیم که نان را با 3500 تومان هزینه ارسال می‌فرستیم اما برای خودمان 21 هزار تومان آب می‌خورد، از آنجا بود فهمیدیم ریز به ریز جاهای کارمان ایراد دارد و حتی مشکلاتی وجود دارد که نمی‌دانستیم درباره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - آنها نمی‌دانیم. مشکلات طبقه بندی شده نیستند و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - باید خودتان آنها را طبقه بندی کنید و در این راه از همه کمک بگیرید، من تصور می‌کردم تحصیلات آکادمیکم مصادف است با بهترین بودنم در تیم و این یک اشتباه بود.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان

اسکندری به مقوله مهم حسابداری اشاره کرد و آن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - را یک امر فراموش شده در استارتاپ‌ها دانست که برخلاف تصور عموم، بسیار مهم است.

طبق نیاز بازار حرکت کنید

«امیرحسین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - حسینی پژوه» بنیانگذار استارتاپ میبریم اعتراف کرد که سلیقه کاربران امروزی با تصورات بسیاری از فعالان کسب‌وکارهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - نوپا تفاوت دارد و شناخت این سلیقه بسیار سخت است و تا قبل از این شناخت، نباید کاری را شروع کرد:

«محصول خود ما چیزی نبود که بازار می خواست و بسیاری از مجموعه‌های شکست خورده نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - به همین خاطر فروپاشیدند. درک نیاز بازار و فهم مارکت امروزه مهم است و باید این کار را به کاردان سپرد. ضمن اینکه باید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - تمام نیروها را درک کرد و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - آنها را به چشم یک انسان دید و نه صرفا کارمند،نیرو و همکار. همه افراد در تیم شما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - آدم‌اند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - و احساسات و درگیری‌های خودشان را دارند، اگر برایشان وقت ندارید، در حال نزدیک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سنندج استان کردستان - شدن به یک اشتباه بزرگ هستید.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone