🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36693.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تعلیق ۱۸ ماهه گواهینامه؛ جریمه مالک تسلا به خاطر ترک صندلی راننده

تسلا جزو اولین شرکت‌ها‌یی است که سیستم خودران را برای ماشین‌هایش تعبیه کرده و تا به حال این ویژگی، تصادفاتی را به وجود آورده و به بسیاری از رانندگان خسارت‌های زیادی وارد کرده است؛ شاید ...

تسلا جزو اولین شرکت‌ها‌یی است که سیستم خودران را برای ماشین‌هایش تعبیه کرده و تا به حال این ویژگی، تصادفاتی را به وجود آورده و به بسیاری از رانندگان خسارت‌های زیادی وارد کرده است؛ شاید بدین دلیل که این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - ویژگی به جای آن که یک سیستم رانندگی اتوماتیک کامل باشد، هنوز دستیاری پیشرفته برای رانندگی به حساب می‌آید. با این حال یک راننده‌ای انگلیسی روی این قابلیت حساب ویژه‌ای باز کرده و در حال حرکت صندلی راننده را ترک کرده است. اکنون دادگاه این کشور، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - گواهینامه‌ی راننده یاد شده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - را توقیف کرده و بدین ترتیب او نخواهد توانست ۱۸ ماه رانندگی کند.

در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - ۲۷ اردیبهشت ماه سال گذشته، «بهاوش پاتل» شهروند ناتینگهام در حالی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - که روی صندلی مسافر نشسته بود، دستگیر شد. این مرد در‌باره‌ی عملکرد خود گفت که به توانایی‌های خودران این وسیله‌ی نقلیه اطمینان کامل داشته و به همین دلیل صندلی راننده را ترک کرده تا این دستیار پیشرفته‌ی خارق العاده بتواند کنترل ماشین را در سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - حفظ کرده و ترافیک را پشت سر بگذارد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان

پلیس انگلستان، عملکرد او را «بی مسئولیتی آشکار» توصیف - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - کرد چرا که عقیده داشت او با این حرکت، نه تنها جان خود را به خطر انداخته بلکه موجب شده جان افراد دیگر نیز در معرض خطر قرار بگیرد. اکنون به همین علت، پاتل مجبور شده علاوه بر محرومیت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - ۱۸ ماهه از رانندگی، ۱۰۰ ساعت یا ده روز کاری بدون دستمزد فعالیت کند و ۲۴۸۰ دلار نیز جریمه بپردازد.

سختگیری‌های پلیس درباره - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - این مسئله، شاید به دلیل تصادفاتی باشد که سیستم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - خودران ماشین‌های تسلا تا به حال رقم زده است. کارشناسان ادعا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - می‌کنند که سیستم خوردان تسلا توانایی شناسایی درست خطوط قرمز رنگ جداکننده خطوط خیابان را نداشته و سیستم ترمز آن ها قادر به شناسایی یک جسم ثابت در جلوی خودرو نیست.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان

پیش از این بارها تسلا در مورد غیرقابل اعتماد بودن سیستم اوتوپایلوت به خریدارن این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - کمپانی هشدار داده بود که این سیستم هنوز به اندازه کافی رشد نکرده. بنابراین بهتر است رانندگان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - دست - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - های خود را روی فرمان خودرو قرار دهند تا در صورت بروز اتفاق غیر منتظره بتواند عکس العمل نشان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - دهند.

شاید جریمه شدن این فرد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تایباد استان خراسان - موجب شود که صاحبان خوردو های تسلا از این پس مواظب باشد و جوانب احتیاط را رعایت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone