🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43167.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سه تصویر تازه منتسب به موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی

تقریباً هفته ای نیست که در آن خبر یا تصویری جدید در خصوص نسل دوم موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی در فضای مجازی منتشر نشود. در آخرین این موارد سه رندر جدید منتسب به ...

تقریباً هفته ای نیست که در آن خبر یا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تصویری جدید در خصوص نسل دوم موبایل بدون حاشیه Mi MIX 2 شیائومی در فضای مجازی منتشر نشود. در آخرین این موارد سه رندر جدید منتسب به این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - موبایل منتشر شده که حاشیه های بسیار ناچیز نمایشگر آن را به خوبی نشان می دهد.

هیچ سنسوری در بالای نمایشگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - Mi MIX 2 حضور ندارد

همان طور که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشاهده می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کنید هیچ گونه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سنسوری در بخش بالایی صفحه نمایش وجود ندارد و بلندگو نیز به صورت نواری بسیار باریک در بالاترین نقطه قابل مشاهده است. همین وضع در خصوص حاشیه های دو طرف نیز وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

تنها در بخش پایینی است که می توانید نواری بسیار باریک را در فاصله - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بین نمایشگر و لبه دستگاه ببینید. به طور حتم در همین جا است که حسگرهای ضروری همچون نورسنج و مجاورت قرار خواهند داشت. به احتمال زیاد نیز دوربین سلفی با از جا بلند شدن بخشی از بدنه پشتی در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. گرچه هیچ بعید نیست که سنسور این دوربین نیز در همان نوار باریک پایینی تعبیه شود.

بدین ترتیب Mi MIX 2 شیائومی در زمان عرضه بالاترین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نسبت اشغال پنل جلویی توسط نمایشگر را به خود اختصاص - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهد داد. به نظر می رسد نمایشگر در دو طرف کمی انحنا خواهد داشت، ضمن این که جک هدفون نیز در کنار ورودی USB-C مشاهده نمی شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

منبع انتشار این عکس ها مدعی شده که شیائومی Mi MIX 2 را با یک نمایشگر ۶.۴ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ روانه بازار خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرد.

پیش از این قیمت موبایل مذکور ۴ هزار یوآن معادل ۶۰۰ دلار اعلام شده بود، اما این منبع جدید قیمت مدل پایه می میکس 2 را ۵ هزار یوآن یا ۷۴۹ دلار می داند. این محصول قرار است در سه ماهه آخر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سال جاری میلادی روانه بازار شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone