🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25317.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

چهارمین پرتاب استارلینک با موفقیت انجام شد؛ استقرار 240 ماهواره در مدار

اسپیس ایکس چهارمین محموله از ماهواره های استارلینک را با موفقیت در مدار زمین قرار داد و بوستر راکت فالکون 9 را نیز در اقیانوس اطلس مهار کرد. راکت فالکون 9 روز چهارشنبه ساعت 9:06 ...

اسپیس - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - ایکس چهارمین محموله از ماهواره های استارلینک را با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - موفقیت در مدار زمین قرار داد و بوستر راکت فالکون 9 را نیز در اقیانوس اطلس مهار کرد.

راکت فالکون 9 روز چهارشنبه ساعت 9:06 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی از دماغه کیپ کاناورال ایالت فلوریدا پرتاب شد. حدوداً یک ساعت بعد تمامی 60 ماهواره استارلینک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - در ارتفاع 290 کیلومتری مدار زمین مستقر شده و در ادامه تا ارتفاع 550 کیلومتری اوج گرفتند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

بوستر راکت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - فالکون 9 نیز به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - آرامی در اقیانوس اطلس و روی کشتی «Of Course I Still Love You» فرود آمد. این شرکت همچنین موفق شد یک نیمه از سپر حرارتی راکت را مهار کند ولی نیمه دیگر روی قایق فرود نیامد و به دریا افتاد.

اسپیس ایکس امیدوار است با استقرار ماهواره در مدار زمین، اینترنت ماهواره ای را برای تمام نقاط زمین به ارمغان آورد. این شرکت مجوز پرتاب حدوداً 12 هزار ماهواره را داشته و قصد دارد 30 هزار ماهواره دیگر را نیز پرتاب کند.

شرکت مورد بحث طبق مقررات باید 6 هزار ماهواره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - را تا پنج یا شش سال آینده به مدار زمین بفرستد و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - در سال جاری میلادی حداکثر 24 مأموریت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - استارلینک را انجام خواهد داد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان

اسپیس ایکس با ارسال 60 ماهواره جدید، تعداد ماهواره - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - های استارلینک مستقر در مدار زمین را به 240 عدد رساند. این شرکت اواسط دی ماه 60 ماهواره دیگر را در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر اصفهان استان اصفهان - مدار زمین مستقر کرده بود. یکی از ماهواره های این محموله به طور آزمایشی به گونه ای رنگ آمیزی شده بود تا میزان درخشندگی آن کاهش یابد.

پروژه استارلینک به دلیل ایجاد اختلال در رصد، نگرانی منجمان را به دنبال داشته است. این شرکت همچنان به ارسال ماهواره های بدون پوشش ادامه خواهد داد تا از میزان عملکرد نمونه دارای پوشش آگاه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone