🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18137.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

«بارکد واحد» برای پرداخت اینترنتی کرایه تاکسی اجرایی شد

مدیرعامل فاوای شهرداری تهران خبر از اجرای ارائه بارکد واحد برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی داد. این طرح بعد از بازبینی و پس از دو سال، بار دیگر توسط فاوای شهرداری ارائه شده و به ...

مدیرعامل فاوای شهرداری تهران خبر از اجرای ارائه بارکد واحد برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - داد. این طرح بعد از بازبینی و پس از دو سال، بار دیگر توسط فاوای شهرداری ارائه شده و به نظر می‌رسد خرده‌هایی که به آن گرفته می‌شد با اعطای یک API به تمامی بازیگران حوزه برطرف شده است.

کرایه آنلاین تاکسی - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - که از دو سه سال پیش توسط برخی استارتاپ‌ها اجرایی شده بود و در مرحله‌ای وارد فاز «هم‌پذیرندگی» شده بود، بعد از مدت‌ها به سرانجام رسیده است. پرداخت کرایه تاکسی به‌صورت آنلاین، سال‌هاست که اجرا می‌شود، اما چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. شهروندان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - در زمان سوار شدن به تاکسی‌ها، با بارکدهایی روبه‌رو می‌شوند که روی داشبورد یا پشت صندلی خودنمایی می‌کند؛ بارکدی که فرد با نصب اپلیکیشن مخصوص به آن می‌تواند کرایه تاکسی خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان

اما گاهی راننده از اپلیکیشنی استفاده می‌کرد که در گوشی مسافر نصب نبود. مسافر هم حوصله آن را نداشت که اپلیکیشن دیگری نصب کند. همین چند پاره بودن و عدم سهولت و دسترسی باعث شد پرداخت خرد تاکسی که در ابتدا خیلی جذاب به نظر می‌رسید، با اقبال روبه‌رو نشود. اکنون با اجرای طرحی تحت عنوان «هم‌پذیرندگی پرداخت آنلاین» بارکد مشترکی در تاکسی‌ها نصب‌شده که شهروندان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - می‌توانند با هرکدام از اپلیکیشن‌هایی که - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - در گوشی خود نصب دارند، آن را پرداخت کنند.

«محمد فرجود» به خبرگزاری ایرنا گفته: «تفاهم‌نامه هم‌پذیرندگی پرداخت آنلاین تاکسی‌ها به امضا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - رسید و از هفته گذشته روی ایستگاه‌های تاکسی میدان صنعت اجرایی شده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - است. این امکان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - به تدریج در ایستگاه‌های تاکسی بزرگ کشور نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.»

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری اذعان داشته که طرح «هم پذیرندگی پرداخت آنلاین تاکسی‌ها» که پیش‌تر مطرح شده بوده دارای ایراداتی بوده که حالا بررسی شده و مشکل آن برطرف شده است: «آن‌ها - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - را بررسی کردیم و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - به این نتیجه رسیدیم که باید مدلی طراحی شود که بر اساس آن پذیرنده‌ها یک کد واحد داشته باشند. در گذشته هر کدام از تاکسی‌ها اکوسیستم پرداخت خود را داشتند و با تمام سعی و تلاشی که در این زمینه صورت گرفت سهم آن‌ها از تراکنش خیلی پایین بود و حتی به یک درصد هم نمی‌رسید.»

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان
به نظر می‌رسد دیگر قرار نیست مسافران با دیدن این بارکدها گیج شوند.

به گفته فرجود برای رفع ایراداتی که در بالا به آنها اشاره شد، شهرداری با کمک بانک شهر و تاکسیرانی، - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - بارکدهای واحدی را طراحی کرد تا با در اختیار قرار دادن API (رابطی برای برنامه‌نویسی اپلیکیشن) آن شرایط پرداخت را مهیا کند: «با - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - اجرایی شدن این طرح، اکنون هر مجموعه‌ای که خواهان ورود به این حوزه باشد می‌تواند درخواست API دهد.»

فرجود در ادامه درباره واگذاری API و تاثیری که توانسته در کسب‌وکارها ایجاد کند، گفت: «از نظر خودمان - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - ارائه برخی از API ها به‌صورت رایگان خیلی جذاب به نظر می‌رسید اما با استقبال آن‌چنانی روبه‌رو نشد. با اینکه این API ها به‌صورت رایگان در اختیار افراد و مجموعه‌ها قرار می‌گرفت اما توجه خاصی را متوجه خودش نکرد.»

فرجود گفته در حال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - حاضر ۲۰ اپلیکیشن و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر کردستان استان کردستان - درگاه پرداخت از این امکان رایگان استفاده می‌کنند و رشد مالی خوبی نیز عاید کسب‌وکارشان شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone