🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18157.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک لپ تاپ جدید هواوی مجهز به پردازنده نسل ۱۱ اینتل منتشر شد

بنچمارکی منتسب به لپ تاپ جدید هواوی منتشر شده که احتمالاً به میت بوک ایکس یا میت بوک ایکس پرو جدید تعلق داشته و مجهز شدن آن به پردازنده نسل یازدهم اینتل و رم LPDDR4x را ...

بنچمارکی منتسب به لپ تاپ جدید هواوی منتشر شده که احتمالاً به میت - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - بوک ایکس یا میت بوک ایکس پرو جدید تعلق داشته و مجهز شدن آن به پردازنده نسل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - یازدهم اینتل و رم LPDDR4x را نشان می‌دهد.

مشخصات لپ تاپ جدید هواوی در یک وب سایت بنچمارک به نام UserBenchmark و توسط کاربری با نام مستعار rogame_ در توییتر شناسایی شده است و نشان می‌دهد این محصول از پردازنده نسل یازده اینتل Core i7-1160G7، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4x - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD برخوردار است.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس

بر اساس اطلاعاتی که سایت مورد بحث منتشر کرده، مادربرد لپ تاپ جدید هواوی XXXX EULD-WXX9-PCB نام دارد و صفحه نمایش آن رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳:۲ را به ارمغان آورده و از سیستم عامل ویندوز ۱۰ برخوردار است.

در ادامه گزارش آمده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - که مشخصات فوق - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - احتمالاً به یک میت بوک ایکس یا میت بوک ایکس پرو جدید تعلق دارد. - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - مدل‌های فعلی لپ تاپ‌های یاد شده از - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر لارستان استان فارس - پردازنده نسل دهم اینتل و رم LPDDR3 برخوردارند، بنابراین با توجه به این بنچمارک مدل‌های جدید پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

در حال حاضر مشخص نیست هواوی سال جاری میلادی از این لپ تاپ رونمایی می‌کند یا خیر. هواوی اسفند ماه سال قبل از میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد و با توجه به اینکه تقریباً هفت ماه از معرفی این مدل می‌گذرد، معرفی جانشین آن چندان دور از ذهن نیست. میت بوک ایکس ۲۰۲۰ نیز اواخر مرداد ماه امسال رونمایی شد، بنابراین هواوی احتمالاً تا سال آینده جانشین آن را معرفی نخواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone