🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18151.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مدیر سابق فیسبوک: این پلتفرم را عمداً مثل سیگار معتادکننده کردیم

یکی از مدیران سابق فیسبوک به شدت از مدل کسب و کار این شبکه اجتماعی انتقاد کرد و گفت تمرکز او و دیگر کارمندان این بوده تا فیسبوک را مثل سیگار معتاد کننده بسازند. «تیم ...

یکی از مدیران سابق فیسبوک به شدت از مدل کسب و کار این شبکه اجتماعی انتقاد کرد و گفت تمرکز او و دیگر کارمندان این بوده تا فیسبوک را مثل سیگار معتاد کننده بسازند.

«تیم کندال» (Tim Kendall)، رییس سابق درآمدزایی فیسبوک در آستانه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - شهادت دادن در مجلس نمایندگان آمریکا این شبکه اجتماعی را به توسعه الگوریتم‌هایی متهم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - کرد که به پخش اخبار جعلی و تفرقه افکنی دامن زده و مقدمات «بحران سلامت روانی» جامعه را فراهم می‌کنند.

کندال می‌گوید: «ما از شرکت‌های بزرگ تنباکو تقلید کردیم و از همان آغاز تلاش کردیم فیسبوک را معتادکننده بسازیم. هدف سرویس‌هایی که من و دیگران در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - طول ۱۵ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - سال گذشته ساخته‌ایم تفرقه افکنی میان مردم با شدت و سرعت بالا بوده است. در خوشبینانه‌ترین - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - حالت درک عمومی را خدشه دار کردیم و در بدبینانه‌ترین حالت می‌ترسم مردم - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - را - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - به سمت جنگ داخلی سوق - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - داده باشیم.»

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان

کندال که حالا مدیرعامل یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت مدیریت زمان به نام Moment است، سال ۲۰۰۶ به عنوان اولین مدیر درآمدزایی به فیسبوک پیوست و تا سال ۲۰۱۰ در این سمت باقی ماند. او می‌گوید در ابتدا تصور می‌کرده وظیفه‌اش کمک به درآمدزایی فیسبوک با در نظر گرفتن کاربران بوده اما بعدها متوجه می‌شود فیسبوک سود بیشتر را به هر - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - چیزی ترجیح می‌دهد.

کندال - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - می‌گوید الگوریتم‌های فیسبوک محتواهای شوکه کننده و تفرقه آمیز را ترویج می‌دهند تا با این کار احساسات عمومی برانگیخته شده - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - و با جلب توجه کاربران درآمد بیشتری از راه تبلیغات عاید این شرکت شود. او می‌گوید: «این الگوریتم‌ها آن روی بد ما را نشان داده‌اند. آن‌ها مغز ما را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از واقعیت دور شده و غرق در قبیله‌گرایی یا تریبالیسم (Tribalism) شویم.»

کندال اولین کارمندی نیست که فیسبوک را به تفرقه افکنی متهم می‌کند. یکی از مهندسان سابق این شبکه اجتماعی اواسط شهریور ماه پس از استعفا این پلتفرم را به «سود بردن از نفرت پراکنی» متهم کرد. چند روز - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - بعد یکی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر مینودشت استان گلستان - دیگر از کارمندان فیسبوک پس از اخراج با انتشار یادداشتی ۶ هزار کلمه‌ای مدعی شد این شرکت در مبارزه با دروغ پراکنی شکست خورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone