🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18145.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپ Google Camera در اندروید ۱۱ همچنان با محدودیت ضبط ویدیو مواجه است

اندروید ۱۱ یکی از محدودیت‌های قدیمی این سیستم عامل یعنی ضبط ویدیو با حجم ۴ گیگابایت را برطرف کرده، با این حال در این نسخه اپ Google Camera همچنان با محدودیت مشابهی مواجه است. اگر ...

اندروید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - ۱۱ یکی از محدودیت‌های قدیمی این سیستم عامل یعنی ضبط ویدیو با حجم ۴ گیگابایت را برطرف کرده، با این حال در این نسخه اپ Google Camera همچنان با محدودیت مشابهی مواجه است.

اگر صاحب گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ یا نسخه‌های قدیمی‌تر باشید، ویدیوهای طولانی شما به فایل‌های - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - ۴ گیگابایتی تقسیم می‌شوند. در نسخه بتای اندروید ۱۱ این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - محدودیت برداشته شده بود و در حالی که انتظار می‌رفت در نسخه نهایی نیز هیچگونه محدودیتی برای اپ‌ها وجود نداشته باشد، اپ Google Camera همچنان با چنین محدودیتی همراه است که البته حجم آن افزایش پیدا کرده است.

این اپ دوربین ویدیوها را به صورت فایل‌های ۱۰ گیگابایتی ذخیره می‌کند که معادل ۳۳ ویدیو با رزولوشن 4K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه است که بیش از ۲ برابر محدودیت موجود در اندروید ۱۰ با امکان ضبط ۱۳ دقیقه ویدیو محسوب می‌شود. اگر رزولوشن یا فریم ریت را کاهش دهید، مدت زمان ضبط ویدیو در نسخه جدید اندروید افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان
راست: Flmic Pro - وسط: OpenCamera - چپ: Google Camera

در سورس کد این نسخه از اندروید محدودیتی برای حجم فایل درنظر گرفته نشده و برای مثال اپ دوربین «Open Camera» که در اندروید ۱۰ ویدیوها را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - به صورت فایل‌های ۴ گیگابایت ذخیره می‌کرد، در اندروید ۱۱ امکان ضبط ویدیو با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - حجم ۳۸ گیگابایت را برای کاربران فراهم می‌کند. در این میان برخی اپ‌ها مانند «Flimic Pro» هنوز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - ویدیوها را به فایل‌های ۴ گیگابایتی تقسیم می‌کنند.

قبل از اینکه گوگل اندروید ۱۱ را منتشر کند و این محدودیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - را بردارد، برخی گوشی‌ها و همچنین اپ‌های فیلمبرداری امکان ضبط ویدیوهای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - حجیم را برای کاربران - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - فراهم کرده بودند. تعداد کمی از سازندگان گوشی‌های هوشمند چنین ویژگی را درون اپ دوربین محصولات خود قرار داده بودند، با این حال اکثر برنامه‌های شخص ثالث با محدودیت مواجه بودند.

پس از دریافت و نصب اندروید ۱۱، اکثر اپ‌ها امکان ضبط ویدیوهای حجیم را برای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - کاربران فراهم می‌کند، با این حال محدودیت موجود در اپ Google Camera نشان می‌دهد که برخی برنامه‌ها هنوز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر همدان استان همدان - چنین تغییری را تجربه نکرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone