🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18117.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک به گلکسی زی فولد ۲؛ گران‌ترین گوشی بازار ایران [تماشا کنید]

زمانی که سامسونگ از نسل جدید گلکسی زی فولد ۲ رونمایی می‌کرد، تصور نمی‌کردم که پای این گوشی به بازار موبایل کشورمان باز شود. با این حال بازار گوشی هوشمند در کشور ما کم از ...

زمانی که سامسونگ از نسل جدید گلکسی زی فولد ۲ رونمایی می‌کرد، تصور نمی‌کردم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - که پای - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - گوشی به بازار موبایل کشورمان باز شود. با این حال بازار گوشی هوشمند در کشور ما کم از عجایب - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - هفت‌گانه ندارد و به همین دلیل، شاهد گوشی ۲۰۰۰ دلاری سامسونگ یعنی زی فولد ۲ هستیم. با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدیوی زیر نگاهی نزدیک به این پرچمدار تاشوی سامسونگ خواهیم داشت.

جدیدترین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - گوشی تاشوی سامسونگ که نام خود را از دو گوشی تاشوی قابلی وام گرفته، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - یکی از خاص‌ترین گوشی‌های بازار کشورمان است که هر نگاهی را به سمت خودش جلب می‌کند. گلکسی زی فولد ۲ (البته زد فولد هم تلفظ درستی است) - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - با هدف - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - جبران اشتباهات گذشته سامسونگ در زمینه گوشی تاشو (از نوع فولد) به بازار آمده و این را از همان لحظه‌ای که گوشی را در دست گرفتم متوجه شدم.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

مهمترین تغییری که سامسونگ هم به آن می‌بالد، دست‌یابی به لولای محکم و در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - عین حال ظریف است تا نه مقاومت را فدای زیبایی کند و نه کارکرد را. لولا طبق وعده سامسونگ محکم‌تر شده و باز و بسته کردن گوشی با یک دست را نه ناممکن، بلکه سخت کرده. البته این خبر خوبی است چرا که این مقاومت در باز - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - شدن، چیزی جز اعتماد به نفس را به من منتقل نکرد.

همچون نسل قبلی، هنگام بستن گوشی با صدای لذت‌بخشی طرف هستیم. این نکته را هم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - فراموش نکنید - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - که گوشی به طور کامل بسته نشده و همچنان فاصله‌ای میان دو - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - نمایشگر در نزدیکی لولا وجود دارد. به جز این مورد می‌توان گفت سامسونگ به فرمول مناسبی دست پیدا کرده، ولی همچنان برخی از تصمیمات هستند که باید در آن‌ها بازنگری شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

یکی از این تصمیمات قرار دادن یک نمایشگر باریک ۶.۳ اینچی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - تحت عنوان «کاور دیسپلی» در قاب پشتی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - است. نمایشگر به خودی خود کیفیت بسیار بالایی داشته و با وجود پنل سوپر امولد و رزولوشن ۸۱۶ در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - ۲۲۶۰، محتوا را به خوبی نشان می‌دهد. اما نسبت صفحه نامتعارف ۲۵ به ۹ کمی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - آن را باریک‌تر از یک نمایشگر معمولی کرده که کار کردن با آن را دشوار می‌کند.

همان طور که گفتم کار با کاور دیسپلی به گونه‌ای است که شما ناخودآگاه ترجیح می‌دهید از نمایشگر اصلی استفاده کنید. این نمایشگر ۷.۶ اینچی و از نوع داینامیک امولد 2X است. یعنی پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی که محتوا را نرم‌تر و روان‌تر از هر حالتی به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - شما نشان می‌دهد. رزولوشن ۱۷۶۸ در ۲۲۰۸ پیکسلی این نمایشگر هم تراکم پیکسلی ۳۷۳ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد که به هیچ عنوان عدد کمی نیست.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

البته از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - آن‌جایی که با یک نمایشگر تاشو ظرف هستیم، کیفیت تصاویر کمی، تاکید می‌کنم کمی از شار‌پ‌ترین حالت خود فاصله دارند، چرا که یک پوشش پلاستیکی روی نمایشگر قرار گرفته تا از خط و خش‌های احتمالی محافظت کند. تا صحبت از پوشش پلاستیکی است، بد نیست به این هم اشاره کنم که محل تا شدن نمایشگر مانند یک فرورفتگی نمایان است و در برخی از زوایا به سادگی آن را می‌بینید. لمس کردن آن هم کار سختی نیست و با هر سوایپ روی نمایشگر به خوبی حس می‌شود.

در کل می‌توان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - گفت بهترین نوع استفاده از این - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - گوشی زمانی است که - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - با نمایشگر اصلی سر و کار دارید. ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی هم درون اندروید ۱۰ مزین شده به پوسته OneUI 2.5 تعبیه شده که بسیاری از آن‌ها را شاید سالی یک بار هم استفاده نکنید. البته همیشه این امکان وجود دارد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - که بخواهید این ویژگی‌ها را به دوستانتان نشان دهید. یکی از آن‌ها نشان دادن پیش‌نمایش دوربین در کاور دیسپلی است. تنها سناریویی که برای این حالت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - به ذهنم می‌رسد، این است که سوژه هم علاوه بر شما بخواهد خودش را ببیند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

حالت دیگر هم همین فلکس مود است که در حال حاظر اپ‌های کمی از آن پشتیبانی می‌کنند. به کمک این قابلیت می‌توانید گوشی را مانند یک لپ‌تاپ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - گرفته و در نصف بالایی نمایشگر یک نوع محتوا و در نصف دیگر محتوای دیگری را مشاهده کنید. البته همانند تبلت‌های سامسونگ، توانایی اجرای سه اپلیکیشن به صورت همزمان را نیز دارد که بعید می‌دانم این هم چندان به کارتان بیاید. البته فراموش نکنید که پیش از این هم تاکید کردم برای کار با این گوشی لازم است دید خود را کمی تغییر دهید؛ کاری که حداقل برای من آنقدر‌ها هم ساده نبود.

سخت‌افزار گوشی هم در اجرای برنامه‌ها نقشی اساسی را ایفا می‌کند. زی فولد ۲ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - به چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده که ترکیبی رویایی برای علاقه‌مندان به گوشی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - هوشمند به شمار می‌آید. برای ذخیره‌سازی هم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که به این سادگی پُر نمی‌شود. از آن‌جایی که مدت کمی گوشی را در اختیار داشتم، نتوانستم بنچمارک‌ها معمول را اجرا کنم یا توانایی سخت‌افزار در اجرای بازی‌های روز را بسنجم. بازی یا برنامه‌ای هم نیست که سخت‌افزار این گوشی را به چالش بکشد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

مجموعه دوربین‌ها و طراحی ماژولی که برای گلکسی زی فولد ۲ در نظر گرفته شده هم شباهت زیادی به نوت ۲۰ اولترا دارد. البته سنسورها کمی متفاوت هستند. سامسونگ برای پرچمدار تاشوی خود از ۳ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده که شامل دوربین اصلی، تله فوتو با زوم اپتیکال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - دو برابری و اولترا واید می‌شود. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - کیفیت عکس‌ها با توجه به نوری که در محیط در اختیار داشتم، بسیار خوب بود، هرچند که دوربین تله فوتو کمی نویز داشت. امیدوارم در فرصتی دوباره بتوانم دوربین‌های این گوشی را به چالش بکشم، ولی در همین فرصت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - کم کیفیت بالای آن‌های کاملا مشهود است.

اکنون نوبت به باتری می‌رسد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی شاید برای این دو نمایشگر با کیفیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - بزرگ و صد البته سخت‌افزار قدرتمند کافی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - نباشد. در نتیجه نباید بیشتر از ۸ الی ۱۰ ساعت کار مداوم را از این گوشی انتظار داشته باشید. خبر خوب این است که می‌توانید هم به صورت بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - و هم با شارژ، گلکسی زی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - فولد ۲ را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - به سرعت شارژ کنید.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان

در کل سامسونگ گلکسی زی فولد ۲ یک گوشی نو با ایده‌ای نو است که ذهنیتی نو هم می‌طلبد. در نتیجه برای این که از کل پتانسیل گوشی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر منجیل استان گیلان - استفاده کنید، لازم است ذهنیت خود را تغییر دهید و به صورت دیگری به یک گوشی اندرویدی نگاه کنید. موضوع دوم این است که برای استفاده از این گوشی نیاز به جیبی پر از پول دارید. قیمت جهانی این گوشی ۲۰۰۰ دلار است. با دلار ۳۰ هزار تومانی امروز، قیمت خام این گوشی ۶۰ میلیون تومان خواهد بود. همچنین هزینه رجیستر کردن آن و سود فروشنده را نیز باید به این قیمت اضافه کنید تا با عددی فضایی روبرو شوید. در نتیجه بی‌راه نیست بگوییم که گران‌ترین گوشی بازار ایران، خاص‌ترین هم هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone