🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18118.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام سال آینده میلادی از اسنپدراگون ۸۷۵ پلاس و 775G رونمایی می‌کند

کوالکام در ماه‌های آینده از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی خواهد کرد و حالا طبق اطلاعات جدید، شاهد معرفی نسخه پلاس آن و همچنین اسنپدراگون 77G در سال ۲۰۲۱ خواهیم بود طبق توییت افشاگر معروف، «رولند ...

کوالکام در ماه‌های آینده از چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ رونمایی خواهد کرد و حالا طبق اطلاعات جدید، شاهد معرفی نسخه پلاس - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - آن و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - همچنین اسنپدراگون 77G در سال ۲۰۲۱ خواهیم بود

طبق توییت افشاگر معروف، «رولند کوانت» چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ با اسم رمز SM8350 و کد داخلی «Lahaina» در حال توسعه است. انتظار می‌رود این پردازنده با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - استفاده از فناوری ۵ نانومتری EUV سامسونگ به تولید برسد، چرا که TSMC مشغول تولید پردازنده A14 Bionic اپل و چیپ‌های دیگر خواهد بود.

چیپ‌های ۵ نانومتری در مقایسه با پردازنده‌های ۷ نانومتری تا ۲۵ درصد کوچکتر بوده و ۲۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند. علاوه بر این موضوع، شاهد افزایش عملکرد آن‌ها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - نیز خواهیم بود. به احتمال زیاد چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ به یک هسته Cortex-X1، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - سه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 مجهز می‌شود و از مودم X60 5G بهره می‌برد.

انتظار می‌رود ماه دسامبر (آذر و دی) شاهد رونمایی از پردازنده پرچمدار کوالکام باشیم و احتمالا اواسط سال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - ۲۰۲۱ نسخه بروز شده آن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - از راه می‌رسد. طبق گفته کوانت، نسخه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - پلاس این چیپ با نام «+Lahaina» شناخته می‌شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان

کوانت در توییت‌های خود به چیپست اسنپدراگون 775G نیز اشاره کرده که به عنوان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - جایگزین اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - 765G وارد بازار می‌شود. اسنپدراگون 765G که از مودم 5G بهره می‌برد، در بسیاری از گوشی‌های میان‌رده بازار مانند وان پلاس نورد و ال جی ولوت مورد استفاده قرار گرفته. انتظار می‌رود اسنپدراگون 775G اوایل سال آینده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - میلادی از راه برسد.

به نظر می‌رسد این پردازنده در مقایسه با نسل قبلی خود بهبودهای زیادی را تجربه می‌کند و بیشتر از اینکه به تراشه‌های سری ۷ شباهت داشته باشد، از ویژگی‌های موجود در اسنپدراگون ۸۷۵ بهره می‌برد. این پردازنده از نمایشگر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، ۱۲ گیگابایت رم از نوع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - LPDDR5 و ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ملایر استان همدان - پشتیبانی خواهد کرد.

این چیپست جدید با لیتوگرافی ۶ نانومتری به تولید می‌رسد که CPU‌ آن در مقایسه با اسنپدراگون 765G تا ۴۰ درصد سریعتر بوده و همچنین واحد پردازش گرافیکی آن ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد که احتمالا آن را تبدیل به پردازنده سریعتر و کم‌مصرفتری نسبت به اسنپدراگون ۸۶۵ می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone