🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18149.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۱ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نسل جدید هواوی پی اسمارت که در نسل‌های قبلی از گوشی‌های شناخته شده و محبوب بازار ایران بود، معرفی شده و به زودی در برخی بازارهای اروپا عرضه می‌شود. این دستگاه اولین گوشی هواوی با ...

نسل جدید هواوی پی اسمارت که در نسل‌های قبلی از گوشی‌های شناخته شده و محبوب بازار ایران بود، معرفی شده و به زودی در برخی بازارهای اروپا - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - عرضه می‌شود. این دستگاه - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - اولین گوشی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - هواوی با دوربین سلفی است که در حفره‌ای وسط و بالای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - صفحه‌نمایش قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - است. هواوی پی اسمارت ۲۰۲۱ از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده. قابلیت مهم دیگر این موبایل استفاده از فناوری شارژ سریع است. این گوشی جانشین هواوی پی اسمارت ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - می‌شود که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

پی اسمارت ۲۰۲۱ دارای ابعاد ۱۵.۶۵ در ۷۶.۸۸ در ۹.۲۶ میلی‌متر است و - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - ۲۰۶ گرم وزن دارد. این دستگاه دارای یک - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - صفحه‌نمایش IPS LCD بزرگ ۶.۶۷ اینچی است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ (+Full HD)، نسبت ابعاد ۲۰ به ۹ و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۹۰.۳ درصدی ارائه می‌دهد.

تراشه کرین 710A با ۴ گیگابایت حافظه رم، قدرت دهنده پی اسمارت ۲۰۲۱ است و با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و درگاه میکرو اس‌دی، برای افزایش فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. رابط کاربری این گوشی EMUI 10.1 است که - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - روی اندروید ۱۰ اجرا می‌شود و از برنامه‌های گوگل پلی سرویس پشتیبانی نمی‌کند. هواوی برای پی اسمارت ۲۰۲۱، Huawei App Gallery و Huawei Mobile Services خود را ارائه می‌‌دهد.

تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۱ یک دوربین سلفی با گشودگی دیافراگم ۲ دارد و دوربین چهارگانه آن شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با f/1.8، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی ۱۲۰ درجه با f/2.4، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با f/2.4 و ماژول ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم ۲.۴ است.

باتری پی اسمارت ۲۰۲۱ دارای ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از سوپر شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دیگر مشخصات گوشی شامل سنسور اثر انگشت تعبیه شده در بخش کناری، پشتیبانی از دو سیم‌کارت با قابلیت 4G VoLTE، وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث نسخه ۵.۱، NFC، جی‌پی‌اس، - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر زیراب استان مازندران - درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هستند.

قیمت و دسترسی

هواوی پی اسمارت ۲۰۲۱ در اروپا ۲۲۹ یورو قیمت دارد و از ماه اکتبر (اواسط مهر) در بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود و هنوز زمان عرضه آن در خاورمیانه و ایران مشخص نشده است. این گوشی در رنگ‌های طلایی (Brush Gold)، مشکی (Midnight Black)، سبز (Crush Green) به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone