🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18144.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شارژر وایرلس جدید سامسونگ قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه را دارد

سامسونگ با معرفی شارژر وایرلس «Trio» که قابلیت شارژ همزمان سه دستگاه (گوشی، ساعت و هندزفری) را دارد و پاور بانک PD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در کره جنوبی، طیف لوازم جانبی تلفن همراه ...

سامسونگ با معرفی شارژر وایرلس «Trio» که قابلیت شارژ همزمان - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - سه دستگاه (گوشی، ساعت و هندزفری) را دارد و پاور بانک PD با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در کره جنوبی، طیف لوازم جانبی تلفن همراه خود را گسترش داد.

شارژ وایرلس سامسونگ با نام EP-P6300 دارای ۶ کویل است که می‌توان از آن به طور همزمان برای شارژ سه دستگاه استفاده کرد؛ به همین دلیل است که به آن Trio یا سه‌تایی گفته می‌شود.

ابعاد این دستگاه ۲۴۰ در ۸۶ در ۱۵.۵ میلی‌متر است و ۳۲۰ گرم وزن دارد و همراه یک آداپتور ۲۵ واتی و یک کابل یک متری عرضه می‌شود. Trio قیمتی معادل ۸۵ دلار دارد و در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. این دستگاه سه چراغ LED دارد که وضعیت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - دستگاه‌های در حال شارژ را نشان می‌دهد. همچنین یک نگهدارنده مغناطیسی ویژه برای شارژ ساعت‌های هوشمند گلکسی در این شارژر تعبیه شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

محصول دیگری که سامسونگ رونمایی کرد، پاوربانک EP-P5300 دارای دو درگاه USB-C و یک - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - درگاه USB-A است. به عبارت دیگر این پاوربانک از فناوری Adaptive Fast Charge و Qualcomm Quick Charge 2.0 (تا ۱۵ وات) و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - استاندارد USB Power Delivery تا ۲۵ وات به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. می‌توان تلفن همراه، تبلت و دیگر محصولات را با این پاوربانک به شکل همزمان شارژ کرد.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان

پاوربانک جدید سامسونگ همان سرعت شارژ آداپتورهای استاندارد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - گوشی‌های جدید سامسونگ را ارائه می‌دهد. به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - گفته شرکت کره‌ای، با این دستگاه می‌توان گلکسی اس ۲۰ اولترا 5G را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - تا ۳.۱ بار و گلکسی تب اس ۷ پلاس را تا ۱.۶ بار شارژ کرد.

ابعاد پاوربانک سامسونگ ۶۹.۲ در ۱۴۳.۱ در ۲۵.۴ میلی‌متر است و ۳۹۲ گرم وزن دارد که ۲۰۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - میلی‌آمپر ساعت حجم، وزن بالای آن را توجیه می‌کند. قیمت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر هشتپر استان گیلان - این دستگاه تقریبا ۶۶ دلار خواهد بود و با رنگ خاکستری تیره عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone