🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25588.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پروژه بلبل لو رفت؛ جمع آوری مخفیانه سوابق پزشکی میلیون‌ها آمریکایی توسط گوگل

گزارش تازه ای منتشر شده که نشان می دهد گوگل در قالب برنامه ای به نام «پروژه بلبل» (Project Nightingale) سوابق پزشکی میلیون ها بیمار از 21 ایالت آمریکا را بدون اطلاع ایشان و پزشکان ...

گزارش تازه ای منتشر شده که نشان می دهد گوگل در قالب برنامه ای به نام «پروژه بلبل» (Project Nightingale) سوابق پزشکی میلیون ها بیمار از 21 ایالت آمریکا را بدون اطلاع ایشان و پزشکان آنها جمع آوری کرده است.

به گزارش وال استریت ژورنال، داده های جمع آوری شده در این پروژه شامل نتایج آزمایش، سوابق معاینات پزشکی، بستری شدن و اطلاعات دیگر بوده است و در میان آنها سوابق کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - وضعیت سلامتی با نام و تاریخ تولید بیماران نیز به چشم می خورند.

طبق این گزارش حداکثر 150 نفر از کارکنان گوگل به این داده ها دسترسی داشته اند. این مسئله نگرانی هایی را در مورد درز اطلاعات خصوصی بیماران به وجود آورده. در ادامه نوشته شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - گوگل از داده های بیماران برای طراحی یک نرم افزار جدید مبتنی بر هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - مصنوعی استفاده کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان

پروژه گوگل در ظاهر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - نقض حریم خصوصی تلقی می شود ولی مطابق قانون قابلیت حمل و پاسخگویی بیمه بهداشت و درمان (HIPAA)، بیمارستان ها برای ارائه خدمات درمانی می توانند سوابق پزشکی بیماران را بدون اجازه گرفتن از آنها با شرکای تجاری خود به اشتراک بگذارند.

گوگل از مدت ها قبل وارد حوزه خدمات درمانی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - و در طول چند سال گذشته فعالیت های خود را در این حوزه افزایش داده است. این کمپانی اخیراً برای مبارزه با آمازون و اپل، که به دنبال ورود به حوزه پول ساز خدمات درمانی هستند، فعالیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - خود را افزایش داده است.

غول - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - موتورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - جستجو سال قبل «David Feinberg»، مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - موسسه Geisinger Health را استخدام کرد تا بر فعالیت های درمانی این شرکت نظارت کند.

این شرکت در همان سال از برنامه های خود برای تصاحب بخش خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - درمانی شرکت دیپ مایند (DeepMind) - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - پرده برداشت و هدف از این کار را «ایجاد یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی برای پزشکان و پرستاران» اعلام کرد.

در کنار گوگل، شرکت هایی همچون آمازون، اپل و مایکروسافت نیز در تلاشند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر لاهیجان استان گیلان - وارد حوزه خدمات درمانی شوند؛ بنابراین احتمال دارد در آینده باز هم اخباری از این دست منتشر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone