🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18129.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گارمین از دو ساعت هوشمند جدید با قابلیت شارژ خورشیدی رونمایی کرد

شرکت گارمین اخیرا از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده: Garmin Fenix 6 Pro و Garmin Instinct. هر دو ساعت همراه با تکنولوژی شارژ خورشیدی از راه می‌رسند که گارمین پتنت آن‌ها را در اختیار ...

شرکت گارمین اخیرا از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرده: Garmin Fenix 6 Pro و Garmin Instinct. هر دو ساعت همراه با تکنولوژی شارژ خورشیدی از راه می‌رسند که گارمین پتنت آن‌ها را در اختیار دارد و به بهینه‌سازی عمر باتری منجر می‌شود. این ساعت‌ها ضمنا از فعالیت‌های ورزشی جدید مانند صخره‌نوردی داخل سالن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - و ماهی‌گیری پشتیبانی می‌کنند. گارمین می‌گوید نرخ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - دریافت انرژی خورشیدی در این ساعت‌های هوشمند، ۵ برابر بالاتر از استانداردهای صنعت است و از دیگر قابلیت‌های آن‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، جی‌پی‌اس و چندین سنسور مختلف اشاره کرد.

ساعت Garmin Instinct Solar همراه با نمایشگر مونوکروم و ۰.۹ اینچی از راه می‌رسد که رزولوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل را به نمایش درمی‌آورد. این ساعت در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و بندهایی ۲۲ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - میلی‌متری دارد که همگی قابل تعویض هستند. وزن ساعت نیز به ۵۳ گرم می‌رسد.

گارمین از لنزهای خورشیدی در این ساعت استفاده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - کرده و Instinct در مجموع برای عاشقان فعالیت‌های فضای باز ساخته شده است. در حالت ساعت هوشمند، عمر باتری Instinct به ۲۴ روز می‌رسد و در حالتی که تا میزان کافی در معرض خورشید باشد، تا سقف ۵۰ روز همراهی‌تان خواهد کرد. از سوی دیگر، با استفاده از ابزار مدیریت انرژی خورشیدی در Instinct می‌توان حالت ذخیره انرژی را فعال کرد و عملا از عمر باتری نامحدود لذت برد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان

گذشته از قابلیت‌های مرتبط با پایش فعالیت‌ها و سلامتی، Instinct Solar از قابلیت Body Battery نیز برخوردار شده که تغییران ضربان قلب، سطح استرس، کیفیت خواب و چیزهایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - از این دست را نیز پایش می‌کند. یک پایشگر دیگر هم در دستگاه تعبیه شده که کارش اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون است. گارمین می‌گوید در دوران پاندمی و زمانی که کووید-۱۹ می‌تواند باعث عفونت ریه شود، چنین ابزاری برای پایش مداوم سطح اکسیژن خون بسیار کارآمد خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های ساعت هوشمند مورد اشاره می‌توان به مقاومت در برابر آب تا عمق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - ۱۰ متری، ۳۲ مگابایت حافظه رم، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - شتاب‌سنج، حرارت‌سنج، بلوتوث، پایش زنده لوکیشن، پایش ورزش‌های هوازی و پایش شنا اشاره کرد.

بعد از این نوبت به Garmin Fenix 6 Pro می‌رسد که نمایشگری ۱.۳ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - اینچی با گوریلا گلس ۳ دارد. بند دستگاه هم از جنس سیلیکون و ۲۲ میلی‌متری است. با نمایشگر بزرگ‌تر نسبت به مدل Instinct Solar، رزولوشن به ۲۶۰ در ۲۶۰ پیکسل افزایش یافته است. تازه‌ترین مدل از خانواده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - Fenix 6 نیز از لنزهای شارژ Power Glass برخوردار شده و مجددا یک ابزار مدیریت انرژی قابل شخصی‌سازی دارد. عمر باتری این ساعت به صورت معمول ۱۴ روز است و در صورت قرار گرفتن در معرض خورشید، این مدت‌زمان می‌تواند تا ۱۶ روز افزایش یابد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان

گارمین می‌گوید که قابلیت جدیدش برای پایش صخره‌نوردی داخل سالن مورد استقبال فراوان قرار گرفته است. از این قابلیت می‌توان برای اندازه‌گیری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - چیزهایی مانند مسافت عمودی پیموده شده، مدت زمان صخره‌نوردی و همینطور دشواری مسیرهای مختلف استفاده کرد. از سوی دیگر یک قابلیت برای پایش دوچرخه‌سواری در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - کوهستان نیز داریم که ابعاد مختلف کار را سنجیده و براساس معیارهایی مانند میزان دشواری مسیر و میزان بی‌نقص بودن دوچرخه‌سواری از سوی کاربر، امتیازی به او می‌دهد.

Garming Instinct Solar در رنگ‌های گرافیت، آبی، سفید، نارنجی و مشکی در دسترس قرار گرفته و Garming Fenix - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر اسالم استان گیلان - 6 Pro Solar هم در دو رنگ مشکی و آبی به دست مشتریان می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone