🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31080.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک گوگل گلس جدید خبر از چیپست اسنپدراگون 710 می دهد

آینده عینک هوشمند گوگل گلس نا مشخص است و برخی تصور می کنند که این دستگاه به فراموش سپرده شده اما بنچمارک منتسب به مدل جدید از این گجت احتمالاً نشان از عرضه نسخه بعدی ...

آینده عینک هوشمند گوگل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - گلس نا مشخص است و برخی تصور می - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنند که این دستگاه به فراموش سپرده شده اما بنچمارک منتسب به مدل جدید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از این گجت احتمالاً نشان از عرضه نسخه بعدی در آینده نزدیک دارد.

اولین نسخه از گوگل گلس در سال 2013 معرفی شد و البته به دلیل قیمت بسیار بالا آن چنان که باید در بازار با اقبال مواجه نشد. از سوی دیگر نگرانی هایی که در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مورد امنیت حریم شخصی هم مورد دیگری بود که سد راه محبوبیت آن شد. برخی تصور می کردند که شاید از طریق فیلم برداری مخفیانه توسط گوگل گلس حریم شخصی افراد نقض شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

تابستان سال پیش هم نسخه سازمانی گوگل گلس عرضه شد که بهبودهایی در مقایسه با مدل اولیه را تجربه کرده بود. بنچمارک گیکبنچ که اخیراً منتشر شده مربوط به مدل دوم از نسخه سازمانی گوگل گلس است. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده مدل جدید از اندروید 8.1.0 به همراه 3 گیگابایت رم بهره می برد. چیپست هم اسنپدراگون 710 است که از میان رده های کوالکام به حساب می آید.

همچنین باید اشاره کرد که در هفته های اخیر مدل جدید عینک هوشمند گوگل در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، Google Glass Enterprise Edition نام گرفته بود. - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با این حال به نظر نمی رسد شاهد رونمایی از این محصول گوگل در سال جاری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - میلادی باشیم و احتمالاً در سال آتی میلادی گوگل گلس جدید معرفی شود. قیمت در نظر گرفته شده برای آن هم احتمالاً بالاتر از مدل قبلی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone