🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31082.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

طرح متفاوت ال جی برای گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو منتشر شد

در حالی که کم کم به عرضه گوشی ها با نمایشگرهای تاشو نزدیک تر می شویم اطلاعات پتنت های بیشتری هم در مورد این گوشی ها منتشر می شود. پتنتی که به تازگی از ال ...

در حالی که کم کم به عرضه گوشی ها با نمایشگرهای تاشو نزدیک تر می شویم اطلاعات پتنت های بیشتری هم در مورد این گوشی ها منتشر می شود. پتنتی که به تازگی از ال جی منتشر شده خبر از گوشی با نمایشگر تاشو بدون حاشیه می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - دهد.

در پتنت ال جی نمایشگری تاشو نشان داده شده که به گونه خاصی دور یک قاب می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - پیچد. به عبارتی وقتی گوشی تا می شود، می تواند به شکل یک گوشی هوشمند در بیاید و البته مشابه با گوشی های پرچمدار سامسونگ هم لبه خمیده داشته باشد.

در هنگامی که گوشی تا می شود نمایشگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - پشتی به صورت خودکار خاموش می شود. به نظر می رسد در این حالت نمایشگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - پشتی از طریق یک آهنربا به گوشی متصل می شود. کاربر به راحتی می تواند با باز گردن گوشی از حالت تبلت بهره ببرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان

در نهایت باید اشاره کرد این پتنت تا زمانی که در یک دستگاه به کار نرود نمی توان در مورد کاربردی بودن آن نظر داد. از آنجایی که قرار است در اوایل سال 2019 شاهد رونمایی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - از گوشی های هوشمند این چنینی باشیم احتمالاً به زودی شاهد طرح های متنوعی از سوی شرکت هایی نظیر ال جی و سامسونگ خواهیم بود.

بر اساس گفته های افشاگر مشهور دنیای فناوری «ایوان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - بلس» ال جی قصد دارد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - اولین گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو را در رویداد CES سال 2019 در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر تربت جام استان خراسان - ژانویه معرفی کند. با این حال هنوز اطلاعات چندانی از طراحی و مشخصات فنی آن در دسترس نیست. اما بر اساس نام های تجاری که اخیراً توسط ال جی اعلام شده احتمالاً نام این دستگاه ال جی فلکس خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone