🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26570.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر و مشخصات هواوی میت 30 لایت، آنر 9X و 9X پرو توسط رگولاتوری چین

رگولاتوری ارتباطات چین مطابق معمول تصاویر و مشخصات تعدادی گوشی را پیش از معرفی افشا کرده است. اینبار سوژه های TENNA شامل گوشی های آنر 9X، 9X پرو و میت ۳۰ لایت به عنوان کوچکترین عضو ...

رگولاتوری ارتباطات چین مطابق معمول تصاویر و مشخصات تعدادی گوشی را پیش از معرفی افشا کرده است. اینبار سوژه های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - TENNA شامل گوشی های آنر 9X، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - 9X پرو و میت ۳۰ لایت به عنوان کوچکترین عضو سری پرچمدار میت ۳۰ هواوی است.

بر اساس مشخصات ذکر شده نمایشگر میت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - 30 لایت میزبان حفره ای است که در گوشه سمت چپ جاخوش کرده است. در پنل پشتی این محصول که به رنگ آبی گرادیان است، دوربین چهارگانه با پیکربندی مربعی شکل و سنسور فیزیکی اثر انگشت به چشم می خورند. شایعه شده این گوشی همزمان با نوا 5i پرو در اروپا عرضه خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران
میت ۳۰ لایت

هواوی میت 30 لایت با سیستم عامل اندروید پای عرضه شده و از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل برخوردار است. پردازش داده ها توسط چیپست ۸ هسته ای با حداکثر کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، تا ۸ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی صورت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - می - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - گیرد. این محصول باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ داشته و از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند.

مجموعه چهارگانه دوربین های میت 30 لایت از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی، عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر تشکیل شده است. دوربین سلفی هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. محصول تازه هواوی ابعادی برابر با ۱۵۶.۱x۷۳.۹x۸.۳ میلیمتر داشته و ۱۷۸ گرم وزن دارد. انتظار می رود این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - گوشی در رنگ های مشکی و شفق قطبی به بازار بیاید.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران
آنر 9x

مشخصات آنر 9X و آنر 9X پرو هم به روز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - شده و با نگاهی به مشخصات این دو گوشی به وجود نمایشگر ۶.۵۹ اینچی بدون بریدگی با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - رزولوشن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ پیکسل و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - سنسور اثر انگشت روی کنار بدنه پی می بریم. آنر 9X دوربین دوگانه و مدل پرو دوربین سه گانه خواهند داشت.

دیگر مشخصات این دو گوشی عبارت اند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - از: باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از حداکثر ۸ گیگابایت رم و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر شهسوار استان مازندران - ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء بوسیله کارت حافظه و عرضه با سیستم عامل اندروید پای.

هواوی میت 30 لایت عضوی از سری میت 30 بوده و قرار است پاییز امسال عرضه شود. سری آنر 9X هم از ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) به بازار می آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone