🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21746.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دادگاه آمریکایی مدیران استارتاپ «پیمنت ۲۴» را به دور زدن تحریم‌ها متهم کرد

ماجرای تعطیلی ناگهانی استارتاپ «پیمنت ۲۴» و وضعیت یکی از مدیرانش در یک سال اخیر تبدیل به یکی از علامت سوال‌های مهم در اکوسیستم استارتاپی ایران شده بود. اکنون «وال استریت ژورنال» گزارش داده است ...

ماجرای تعطیلی ناگهانی استارتاپ «پیمنت - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۲۴» و وضعیت یکی از مدیرانش در یک سال اخیر تبدیل به یکی از علامت سوال‌های مهم در اکوسیستم استارتاپی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - ایران شده بود. اکنون «وال استریت ژورنال» گزارش داده است که «سجاد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - شهیدیان» - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - از انگلیس به آمریکا منتقل و در دادگاه به دور زدن تحریم‌های آمریکا متهم شده است.

جرم اعلام شده از سوی دادگاه فدرال مینه‌سوتا علیه شرکت «Payment24» و دو مدیر ارشد آن، «ارتکاب جرایم مرتبط با پولشویی، سرقت هویت و فعالیت‌های متقلبانه الکترونیکی» و دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ایران است.

آنطور که روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده است، دادستان‌های آمریکایی روز دوشنبه (دیروز) شهیدیان 33 ساله، موسس و مدیر این شرکت را به دادگاه احضار کردند اما او در دادگاه اعلام کرد که هیچ جرمی مرتکب نشده و بیگناه است.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، شهیدیان پیش‌تر با درخواست آمریکایی‌ها در کشور انگلیس بازداشت و سپس به آمریکا منتقل شده بود. ظاهرا شهیدیان سفری به انگلیس داشته که در آن‌جا بازداشت می‌شود.

طبق این گزارش، دادستان‌های آمریکایی این شرکت را که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - در ایران دفاتر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ۴۰ کارمند داشته متهم کرده‌اند و اتهام آنها کمک به شهروندان ایران برای دور زدن تحریم‌های آمریکا در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ بوده تا برای آنها نرم افزارهای رایانه‌ای، مجوزهای نرم افزاری و سرورهای رایانه‌ای تهیه شود.

دادستان‌های آمریکایی ادعا کرده‌اند که این شرکت از طریق وبسایت خود بسته‌ای شامل یک حساب کاربری پرداخت اینترنتی پِی پَل (PayPal)، یک آدرس اینترنتی از امارات متحده عربی، کارت هدیه ویزا و یک کارت هویت جعلی و قبض اعلام وصول به کاربران می‌فروخته تا به مشتریان ایرانی برای خرید آنلاین خدمات و کالاها از آمریکا کمک کند.

گفتنیست انجام پرداخت‌های دانشجویی مانند اپلیکیشن فی یا ثبت‌نام آزمون‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - بین‌المللی، پرداخت‌های ارزی از طریق حساب‌های پی‌پال، وبمانی، بیت‌کوین و اسکریل، خرید از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی، پرداخت هزینه وقت سفارت، نقد کردن درآمدهای ارزی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - و بسیاری از خدمات ارزی دیگر توسط این مجموعه ارائه می‌‌شد.

طبق ادعای دادستان‌های آمریکایی، این دو شهروند ایرانی به شرکت‌های آمریکایی درباره مقصد کالاها و خدمات خریداری شده، اطلاعات غلط دادند و از گذرنامه های جعلی استفاده کردند و از این حیث مجرم به حساب می‌آیند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان
توییت سفیر وقت ایران در لندن، که پیشتر در رابطه با وضعیت مدیر پیمنت ۲۴ توضیحاتی داده بود.

پیش‌تر «حمید بعیدی‌نژاد» - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - سفیر وقت ایران در لندن نیز در توییتر اعلام کرده بود که در جریان این پرونده است و سعی دارند به مدیر پیمنت ۲۴ کمک کنند اما از رسانه‌ای کردن این موضوع به درخواست خود شهیدیان امتناع ورزیده‌اند. پیگیری‌های دیجیاتو نیز در آن زمان به نتیجه مشابهی رسید و رسانه‌ای شدن این موضوع از سوی وکلای شهیدیان موضوعی حساس‌برانگیز اعلام شد.

با انتشار گزارش وال استریت ژورنال اما به نظر می‌رسد این پرونده به ماجرای جدیدی وارد - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده و حال با علنی‌تر شدن موضوع باید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کرمانشاه استان کردستان - دید که اقدام وزارت امور خارجه ایران در این باره چه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone