🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21727.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

Microsoft Lists معرفی شد؛ ردیابی هوشمند اطلاعات برای کسب و کارها

مایکروسافت از نرم افزار جدیدش به نام «Microsoft Lists» به منظور ایجاد لیست وظایف کارهای روزانه برای کسب و کارها رونمایی کرد. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده تا نمونه کامل تر لیست‌های SharePoint ...

مایکروسافت از نرم افزار جدیدش به نام - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - «Microsoft Lists» به منظور ایجاد لیست وظایف کارهای روزانه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - برای کسب و کارها رونمایی کرد. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده تا نمونه کامل تر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - لیست‌های SharePoint باشد و با این برنامه، مایکروسافت تیمز و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - Outlook سازگار است.

در Microsoft Lists می‌توان به کمک تمپلیت‌ها به سرعت لیست جدید ایجاد کرد و رنگ آن‌ها را تغییر داد. علاوه بر این امکان ایجاد هشدارها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - و پروسه‌ها وجود دارد. شرکت‌ها می‌توانند از لیست‌ها برای ردیابی مشکلات، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - دارایی‌ها، کارهای روزانه، مخاطبین، موجودی انبار و کارهای دیگر استفاده کنند. مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - نسخه وب و موبایل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - این نرم افزار را توسعه داده، ولی با این وجود به صورت کاملا یکپارچه با مایکروسافت تیمز قابل استفاده است.

پس از نصب Microsoft Lists کاربران با سه حالت نمایش شبکه‌ای، گالری و تقویم برای لیست‌ها مواجه می‌شوند. نمایش شبکه‌ای شامل ستون‌ها و ردیف‌هایی است که قابلیت پیکربندی و مرتب سازی دارند. از نمای گالری می‌توان برای نمایش لیست‌های شامل عکس استفاده کرد و نمای تقویم نیز برای لیست‌هایی که تاریخ دارند ایده آل خواهد بود.

مایکروسافت همچنین قصد دارد مشابه آنچه در Outlook برای فیلتر کردن ایمیل‌ها دیده می‌شود، قواعد (Rules) را به Microsoft Lists بیاورد. امکان ایجاد نوتیفیکیشن یا یادآوری و آپدیت مقادیر وارد شده - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - در لیست‌ها با توجه به تغییرات وجود دارد.

Microsoft Lists با پلتفرم پاور (Power Platform) - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - مایکروسافت شامل فرم‌های شخصی سازی شده با Power Apps و روند کار با Power Automate سازگار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رودبار استان گیلان - خواهد شد.

Microsoft Lists تابستان سال جاری میلادی منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone