🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21751.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

راه‌‌اندازی دیتابیسی عظیم برای تعمیر تجهیزات پزشکی؛ iFixit هم به جنگ کرونا می‌رود

اگر به کالبدشکافی و تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی علاقه داشته باشد، احتمالا با iFixit آشنا هستید. حالا این وب‌سایت یک منبع آنلاین جامع برای تعمیر تجهیزات پزشکی راه‌اندازی کرده است. این دیتابیس جدید شامل بخش‌های اختصاصی ...

اگر به کالبدشکافی و تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی علاقه داشته باشد، احتمالا با iFixit آشنا هستید. حالا این وب‌سایت یک منبع آنلاین جامع برای تعمیر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - تجهیزات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - پزشکی راه‌اندازی کرده است.

این دیتابیس جدید شامل بخش‌های اختصاصی برای بالینی، آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی به همراه دسته‌بندی‌های گسترده‌تر برای دستگاه‌های مختلف است. در این دیتابیس بیش از ۱۳ هزار دفترچه راهنما از صدها تولیدکننده دستگاه‌های پزشکی وجود دارد. مدیرعامل iFixit، «کایل وینز» اعلام کرده که در این دیتابیس روی اسناد مربوط به دستگاه‌های تنفس مصنوعی، سیستم‌های بیهوشی و آنالیزکننده‌های تنفسی تمرکز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - شده است.

در دو ماه اخیر این وب‌سایت برای انجام این پروژه کارکنان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - زیادی را استخدام و با بسیاری از تکنسین‌های تجهیزات پزشکی، پزشکان و پرستاران درباره نیازهای روزانه صحبت کرده. پس از این کار، iFixit شروع به جمع‌آوری و دسته‌بندی اطلاعات از کتابخانه‌ها و سایر منابع کرد. وینز در این رابطه گفته:

«بیمارستان برای دریافت اطلاعات مربوط به تعمیر تجهیزات پزشکی مشکل دارند و این تنها مربوط به دوره کرونا و دستگاه‌های موردنیاز این بیماری نیست. بسیاری از تکنسین‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که سازندگان تجهیزات پزشکی امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به تعمیر را محدود می‌کنند، بنابراین کار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - آن‌ها بسیار سخت شده. بخاطر محدودیت‌های سفر این مشکل بزرگتر از همیشه است. باتوجه به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - افزایش نیاز به تجهیزات پزشکی، سازندگان خود نمی‌توانند با سرعت مناسبی آن‌ها را تعمیر کنند.»

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران

این موضوع باعث شده که بسیاری از تکنسین‌های تجهیزات پزشکی چندین ساعت در اینترنت دنبال اطلاعات مربوط به تعمیر یک دستگاه خاص باشند. حالا iFixit با راه‌اندازی دیتابیس خود این مشکل را برطرف کرده و اسناد مربوط به تعمیر هزاران دستگاه پزشکی در اختیار تکنسین‌ها قرار می‌گیرد.

دیتابیس تعمیر دستگاه‌های پزشکی در ۹ دسته اصلی قرار طبقه‌بندی شده‌اند که هر کدام از آن‌ها دارای شمار بالایی زیرمجموعه - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - هستند. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - برای مثال در دسته تجهیزات بالینی، ۵۳ زیرمجموعه قرار دارد که برای مثال شامل سیستم‌های بیهوشی و دستگاه‌های تنفس مصنوعی می‌شود. وینز خبر از این داده که برخی تولیدکنندگان امکان دسترسی راحت‌تر به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اطلاعات را برای مشتریان خود فراهم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده‌اند. iFixit از این پروژه و دیتابیس، درآمدزایی نمی‌کند و از تولیدکنندگان درخواست دارد که به این پروژه بپیوندند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone