🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21738.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

FBI سرانجام قفل آیفون را باز کرد؛ انتقاد از اپل به خاطر عدم همکاری

رییس FBI و دادستان کل ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه از اپل به خاطر عدم همکاری در باز کردن قفل آیفون‌های عامل تیراندازی ماه دسامبر در پایگاه هوایی فلوریدا انتقاد کردند. اپل این اتهامات را ...

رییس FBI و دادستان کل ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه از اپل به خاطر عدم همکاری در باز کردن قفل آیفون‌های عامل تیراندازی ماه دسامبر در پایگاه هوایی فلوریدا انتقاد کردند. اپل این اتهامات را تکذیب کرده و می‌گوید وزارت دادگستری آمریکا به دنبال «بهانه» است تا رمزگذاری و حریم خصوصی گوشی‌ها را تضعیف کند.

پلیس فدرال آمریکا روز دوشنبه پس از ماه‌ها تلاش توانست قفل آیفون‌های «محمد سعید الشمرانی»، عامل تیراندازی پایگاه هوایی پنساکولا که به مرگ چهار نفر منجر شد را باز کند و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - به ارتباط او با گروه القاعده پی ببرد. اپل از همکاری مستقیم در این پرونده برای باز کردن قفل آیفون سر باز زد.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان

«ویلیام بار» دادستان کل ایالات متحده اپل را به خاطر عدم همکاری در روند تحقیقات متهم کرد و همکاری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - نکردن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - اپل را «نا امیدی بزرگ» نامید. او در کنفرانس خبری گفت:

«اپل آیفون‌ را به گونه‌ای طراحی کرده که قفل آن‌ تحت هر شرایطی فقط توسط صاحب آن باز می‌شود. در پرونده‌هایی از این دست که صاحب گوشی تروریست، جانی خطرناک، قاچاقچی انسان یا کودک - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - آزار است، این تصمیم اپل عواقب خطرناکی برای امنیت عمومی و ملی دارد و به نظر من غیر قابل قبول است.»

در این کنفرانس «کریستوفر ری»، رییس FBI نیز از کمپانی کوپرتینویی به خاطر عدم همکاری در تحقیقات و آنلاک نکردن آیفون‌ها انتقاد کرد. او گفت پروسه باز کردن قفل آیفون‌ها بدون کمک اپل چهار ماه زمان برده و «بخش زیادی از پول مالیات دهندگان» را نیز به خود اختصاص داده است.

اپل در واکنش به این انتقادات در بیانیه‌ای کتبی می‌گوید با مقامات رسمی همکاری کرده ولی به دلیل نگرانی از حریم خصوصی، از ایجاد «درب پشتی» در محصولاتش خودداری می‌کند. این شرکت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - بارها در پرونده‌های دیگر اعلام کرده که چیزی به اسم درب پشتی در آیفون‌ها وجود ندارد تا پلیس آمریکا بتواند - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - به کمک آن به داده‌های خصوصی آیفون دسترسی پیدا کند.

اپل همچنان قصد دارد با پافشاری بر مواضع خود از ایجاد راهی برای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - دسترس به داده‌های آیفون‌ها خودداری کند. این شرکت می‌گوید تضعیف رمزگذاری آیفون‌ها مشکلات بزرگ تری ایجاد کرده و حملات هکی را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آستارا استان گیلان - به دردسر بزرگ تری تبدیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone