🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21730.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر منتسب به گلکسی نوت ۲۰؛ منتظر زوم ۱۰۰ برابری نباشید

چند ماه دیگر سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند اما تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. اخیرا تصاویری از طراحی نسخه استاندارد این دستگاه منتشر شده که ما را ...

چند ماه دیگر سامسونگ از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی می‌کند اما تا به امروز اطلاعات زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. اخیرا تصاویری از طراحی نسخه استاندارد این دستگاه منتشر شده که ما را با ظاهر آن‌ آشنا می‌کند.

افشاگر معروف، «Ice Universe» اخیرا تصاویری از طرح‌های مربوط - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - به قاب گلکسی نوت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - ۲۰ منتشر کرده که بخش جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. در بخش جلویی یک حفره در مرکز نمایشگر قرار گرفته که مشابه با گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - و گلکسی S20 است. روی پنل پشتی این دستگاه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - دوربین اصلی سه گانه با چیدمان عمودی قرار دارد.

هنوز تصاویر زیادی از طراحی فبلت آینده سامسونگ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - منتشر نشده، بنابراین شاید این شرکت کره‌ای تصمیم به تغییر آن بگیرد، با این حال Ice Universe یک منبع تقریبا قابل اعتماد است که تا به امروز اطلاعات دقیق زیادی منتشر کرده. همین منبع علاوه بر انتشار این تصاویر، اعلام کرده که گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ فاقد قابلیت زوم Space Zoom خواهند بود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران

سامسونگ همراه با معرفی گوشی گلکسی S20 اولترا قابلیتی را برای کاربران درنظر گرفت که Space Zoom نام دارد و امکان زوم ۱۰۰ برابری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد این شرکت از نتیجه کار راضی نبوده و به همین علت تصمیم به حذف آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - از پرچمداران آینده خود می‌گیرد.

در حالی که سامسونگ قصد دارد ویژگی زوم ۱۰۰ برابری را از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - فبلت‌های آینده خود حذف کند، گلکسی نوت ۲۰ پلاس همچنان با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM1 از راه می‌رسد. گفته می‌شود که مشکلات مربوط به فوکوس خودکار گلکسی S20 اولترا جایی در دوربین فبلت آینده سامسونگ نخواهد داشت.

تا به امروز گزارش‌ها و اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - سری گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده. انتظار می‌رود گلکسی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - نوت ۲۰ پلاس به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شود و نسخه استاندارد آن - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابلسر استان مازندران - انرژی خود را توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین کند. این محصولات در تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone