🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21745.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ معرفی شد؛ ترکیب فناوری تتراسل و DPAF برای اولین بار

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با نام ISOCELL GN1 معرفی شد. برای اولین بار سنسور تولیدی این شرکت از فناوری‌های فوکوس خودکار دوال پیکسل و ترکیب پیکسل تتراسل (Tetracell) به صورت همزمان بهره می‌برد که ...

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ با نام ISOCELL GN1 معرفی شد. - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - برای اولین بار سنسور تولیدی این شرکت از فناوری‌های فوکوس خودکار دوال پیکسل و ترکیب پیکسل تتراسل (Tetracell) به صورت همزمان بهره می‌برد که علاوه بر افزایش سرعت عملکرد آن، بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف را نیز در پی دارد.

اندازه پیکسل این سنسور برابر با ۱.۲ میکرومتر است که تفاوتی با سنسورهای مرسوم در بازار ندارد، البته با استفاده از فناوری تتراسل اندازه پیکسل این سنسور به ۲.۴ میکرومتر تغییر می‌کند تا - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - کیفیت تصاویر در شب افزایش یابد. رقیب اصلی این سنسور، سونی IMX689 است که در گوشی‌های مانند اوپو - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - فایند ایکس X2 پرو مورد استفاده قرار گرفته. این سنسور ۴۸ مگاپیکسلی از اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر بهره می‌برد.

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - صورت پیش فرض با ترکیب کردن ۴ پیکسل در ۱ پیکسل، تصاویر ۱۲.۵ مگاپیکسلی می‌گیرد. سامسونگ فناوری دوال پیکسل را به سنسور جدید خود اضافه کرده تا دیگر مشکلات فوکوس خودکار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - مشابه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی S20 اولترا، برای کاربران دردسرساز نشود. این سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی فاقد فناوری دوال پیکسل است که عملکرد پایین در زمینه فوکوس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - خودکار را در پی دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران

از سایر ویژگی‌های این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی می‌توان به ISO هوشمند، لرزشگیر الکترونیکی و ضبط ویدیو با رزولوشن 8K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد، البته امکان ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت ۲۴۰ و ۴۰۰ فریم برای ثانیه نیز وجود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - دارد که در حالت دوم، به فوکوس خودکار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - دسترسی نخواهید داشت.

سامسونگ در سنسور ISOCELL GN1 روی رزولوشن بالا و فوکوس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - خودکار سریع - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - تمرکز کرده. به گفته این شرکت کره‌ای، باید منتظر شروع تولید عمده این سنسور از ماه جاری میلادی باشیم، بنابراین احتمالا در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - آینده نزدیک گوشی‌های مجهز به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - این سنسور معرفی خواهند شد، البته هنوز نمی‌دانیم کدام محصولات با این سنسور از راه می‌رسند. علاوه بر این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی، در صورتی که شنیده‌ها صحت داشته باشند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - سامسونگ بدنبال توسعه سنسورهای ۱۵۰، ۲۵۰ و ۶۰۰ مگاپیکسلی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکدین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** لباسشویی بکو WX943440 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone