🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21731.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید گوگل برای کنترل موزیک از طریق ضربه به سیم [تماشا کنید]

گوگل نوعی سیم با رابط کاربری ساخته که می‌توان با لمس کردن آن کارهایی مثل کم و زیاد کردن صدای آهنگ در هدفون را انجام داد. در این سیم که «I/O Braid» نام گرفته، رشته‌های ...

گوگل نوعی سیم با رابط کاربری ساخته که می‌توان با لمس کردن آن کارهایی مثل کم و زیاد کردن صدای آهنگ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - در هدفون را انجام داد.

در این سیم که «I/O Braid» نام گرفته، رشته‌های نازک خازنی و رسانا بافته شده‌اند و لمس‌های دست کاربر را از تمام جهات تشخیص می‌دهند. رشته‌های فیبر نوری نیز بازخورد بصری را ارائه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - می‌کنند. با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - اینکه این سیم در حال حاضر در حد یک پروژه تحقیقاتی باقی مانده، گوگل روش‌های بکارگیری آن در لوازم الکترونیکی را نمایش داده است.

به عنوان مثال می‌توان از I/O Braid برای اضافه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - کردن دکمه‌های لمسی به شارژر سیمی گوشی و یا سیم هدفون استفاده کرد و یا لباسی با نوشته‌های حساس به لمس ساخت که با اتصال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - به موبایل اجازه کنترل پخش موزیک را به کاربر می‌دهد.

سیم مورد بحث با اتکا به داده‌های یادگیری ماشینی توانایی تشخیص لمس‌های مختلف از جمله سوایپ، ضربه، فشردن با - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - انگشتان، فشردن با کف دست و چرخاندن را دارد.

گوگل می‌گوید نرم افزار این سیم توانایی تشخیص ژست‌های حرکتی مختلف با دقتی در حدود ۹۴ درصد را دارد؛ رقمی که امیدوارکننده است ولی برای محصولات الکترونیکی مصرفی کافی نیست. مشکل احتمالی دیگر اینکه در صورت سازگاری این فناوری با هدفون‌ها احتمال لمس‌های ناخواسته وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان

با وجود مشکلات یاد شده گوگل می‌گوید سیم I/O Braid - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - را می‌توان به عنوان جایگزینی برای دکمه‌های سنتی در نظر گرفت. این شرکت با انجام آزمایش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - هایی دریافت که کاربران چرخاندن سیم برای کم و زیاد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سنندج استان کردستان - کردن ولوم را سریع و آسان تر از فشردن دکمه‌ها توصیف کرده‌اند.

در حال حاضر تبدیل شدن سیم I/O Braid به محصول تجاری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما می‌توان امیدوار بود گوگل در آینده‌ای نه چندان دور در همکاری با کمپانی‌های تولیدکننده لباس از جمله Levi's لباس‌هایی روانه بازار کند که بتوان به کمک دکمه‌های لمسی به کار رفته در قسمت آستین‌ پخش موزیک را کنترل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژاله نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر احیانا مرکز شما آیا طرفای اسلام آباد سنندج کار انجام میده
پاسخ: بله در اسلام آباد شهر سنندج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone