🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21741.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: کشف حجاب در فضای مجازی تخلف است

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرده که کشف حجاب در فضای مجازی جز زیر مجموعه‌های ناهنجار قرار می‌گیرد و تخلف محسوب خواهد شد. در روزهای اخیر حواشی برای برخی بازیگران و سلبریتی‌ها پیرامون موضوع ...

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اعلام کرده که کشف حجاب در فضای مجازی جز زیر مجموعه‌های ناهنجار قرار می‌گیرد و تخلف محسوب خواهد شد.

در روزهای اخیر حواشی برای برخی بازیگران و سلبریتی‌ها پیرامون موضوع حجاب آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام رخ داده است. حالا پلیس فتا در همین راستا تاکید کرده که کشف حجاب یک ناهنجاری اجتماعی به شمار می‌رود و با این افراد برخورد قانونی خواهد شد.

به گفته سرهنگ پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا، در این مورد هیچ تفاوتی میان افراد پرطرفدار و افرادی که دنبال‌کنندگان کمتر یا بیشتری دارند، وجود ندارد و قانون در برابر همه یکسان برخورد خواهد کرد: «هر شخصی که در فضای مجازی مرتکب تخلف شود و موارد فوق را رعایت نکند به عنوان مجرم شناخته می‌خواهد شد.»

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفته است: - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - «مصادیق مجرمانه در فضای مجازی غالبا مواردی است که مربوط به جرائم رایانه‌ای می‌شود. در بعد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - کلان این جرائم شامل فیشینگ، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات، حملات سایبری، جرائم تکامل یافته شامل استفاده از فضای مجازی در راستای هتک حرمت، کلاهبرداری، فروش اجناس ممنوعه و جرائم اخلاقی که با ترویج موارد غیر اخلاقی به وقوع می‌پیوندد. اما جرائم دیگری نیز در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - این فضا رخ می‌دهد.»

این مقام انتظامی در خصوص تفاوت میان جرائم حوزه فضای مجازی با جرائم مطرح در جامعه اذعان کرد: «هیچ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - تفاوتی میان جرائم در فضای مجازی و - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - واقعیت وجود ندارد و هر امری که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود قطعا با آن برخورد خواهد شد و پلیس در این رابطه با جدیت عمل می‌کند. قدرت نمایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز ذیل همین موارد است و اخلال در امنیت محسوب شده و قطعا با آن‌ها برخورد می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان

به گفته پاشایی وقتی فرد سلبریتی در فضای مجازی تصاویر و فیلم‌های با پوشش نامناسب خود را به - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - اشتراک می‌گذارد، این عمل او موجب ترویج بدحجابی در جامعه می‌شود.

گفتنیست پیش‌تر نیز «تورج کاظمی» رئیس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - پلیس فتا گفته بود انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب در فضای مجازی جرم است. رئیس پلیس فتا پایتخت در پاسخ به اینکه آیا انتشار تصاویر شخصی با پوشش نامناسب (بدحجاب و بی حجاب) در فضای مجازی جرم است یا خیر؟ گفته بود: «تشخیص جرم - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - بودن یا نبودن این اقدام بر - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - عهده مرجع قضایی است، لذا پلیس بر اساس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - وظیفه خود مستندات را به مقام قضایی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - ارائه می‌کند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - و سپس بر اساس آن در صورت تلقی شدن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر چناران استان خراسان - جرم با مجرمان برخورد خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone