🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21732.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سونی و مایکروسافت برای ساخت دوربین مجهز به هوش مصنوعی همکاری می‌کنند

سونی و مایکروسافت برای ساخت دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو غول فناوری از ترکیب توانایی‌های هوش مصنوعی «مایکروسافت اژور» با سنسور تصویر جدید سونی یعنی IMX500 خبر داده‌اند که ...

سونی و مایکروسافت برای ساخت دوربین‌های مبتنی بر هوش مصنوعی با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این دو غول فناوری از ترکیب توانایی‌های هوش مصنوعی «مایکروسافت اژور» با سنسور تصویر جدید سونی یعنی IMX500 خبر داده‌اند که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - کمک تراشه هوش مصنوعی داخلی، اطلاعات را در لحظه پردازش می‌کند. به کمک دوربین‌های مجهز به این تراشه می‌توان برای شمارش افرادی که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - وارد فروشگاه می‌شوند و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - یا ردیابی محصولات قرار گرفته روی میز صندوق فروشگاهی استفاده کرد.

سونی قصد دارد اپلیکیشن اختصاصی برای سنسور IMX500 را نیز بر مبنای Azure IoT توسعه دهد که کاربران - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - به کمک آن می‌توانند به داده‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - آنالیتیک دوربین‌ها دسترسی پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - و روند انجام امور را ساده تر کنند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان

همانطور که می‌شد حدس زد دوربین هوشمند مایکروسافت و سونی برای مشتریان شرکتی ساخته شده و آن‌ها قصد دارند شرکت‌های تولیدکننده سخت افزار علاقه مند به خرید دوربین‌های هوشمند و همچنین فروشگاه‌های نرم افزاری متخصص در بینایی رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - و ویدیو آنالیتیک را جذب کنند.

«Terushi - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر کامیاران استان کردستان - Shimizu»، مدیر اجرایی سونی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید این شرکت و مایکروسافت اعتقاد دارند که «با پیوند دادن فناوری های حسگر و تصویر نوآورانه سونی با خدمات فضای ابری هوشمند و ممتاز مایکروسافت می‌توانند پلتفرمی قدرتمند و بی دردسر را به بازار دوربین‌های هوشمند معرفی کنند.»

این اولین دفعه‌ای نیست که سونی و مایکروسافت برای پروژه مبتنی بر هوش مصنوعی با هم همکاری می‌کنند. این دو شرکت سال ۲۰۱۹ به منظور ساخت راهکارهای ابری برای گیمینگ و استریم محتوا با هم همکاری کردند. این همکاری آنقدر نزدیک بود که سونی از بکارگیری دیتاسنترهای مایکروسافت برای بازی‌ها و پلتفرم‌های استریم خود خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone