🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21747.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دوربین وان پلاس ۸ پرو توانایی مشاهده درون اجسام را دارد [به‌روزرسانی: قابلیت غیرفعال می‌شود]

وان پلاس ۸ پرو که قدرتمندترین پرچمدار کنونی این شرکت است، به دوربین فیلتر رنگ مجهز شده. از این سنسور می‌توان برای عکاسی اینفرارد استفاده کرد، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص شده و توسط ...

وان پلاس ۸ پرو که قدرتمندترین پرچمدار کنونی این شرکت است، به دوربین فیلتر رنگ مجهز شده. از این سنسور می‌توان برای عکاسی اینفرارد استفاده کرد، البته کاربرد دیگر آن نیز مشخص شده و توسط این دوربین می‌توان درون اجسام پلاستیکی کوچک را مشاهده کرد.

وان پلاس نزدیک به یک ماه پیش از گوشی‌های سری وان پلاس ۸ رونمایی کرد. این محصولات به حفره درون نمایشگر برای دوربین سلفی مجهز شده‌اند و همچنین قدرت آن‌ها را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می‌کند. در حالی که وان پلاس ۸ به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده، نسخه پرو آن از دوربین اصلی چهارگانه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - بهره می‌برد.

وان پلاس ۸ پرو به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX689 است و توسط سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵ مگاپیکسلی فیلتر رنگ همراهی می‌شود. وان پلاس ادعا می‌کند که از دوربین فیلتر رنگ برای فیلترها استفاده می‌شود که می‌توانند روی تصاویر نهایی اعمال شوند، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - البته چنین کاری بدون دوربین فیلتر رنگ نیز امکان‌پذیر است.

این دوربین تنها برای عکاسی اینفرارد کاربرد دارد که البته بر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - اساس تصاویر منتشر شده، از این دوربین می‌توان برای مشاهده درون اجسام پلاستیکی کوچک نیز استفاده کرد. در این تصاویر از حالت فتوکروم دوربین فیلتر رنگ استفاده شده و می‌توان درون اجسام را مشاهده کرد. در حال حاضر علت قرارگیری این ویژگی در پرچمدار وان پلاس مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد که این دوربین نورهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - مادون قرمز را فیلتر نمی‌کند.

یکی از افشاگران مطرح دنیای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - فناوری، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - «مکس وین‌باخ» - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - چنین ویژگی را در وان پلاس ۸ پرو تست کرده و توانسته درون اجسام مختلف مانند دوربین‌های امنیت و هدست واقعی مجازی را مشاهده کند. این احتمال وجود دارد که وان پلاس در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - آینده با ارائه یک بروزرسانی چنین قابلیتی را غیرفعال کند، بنابراین اگر موفق به خرید این دستگاه شده‌اید هم اکنون از دوربین فیلتر رنگ آن برای مشاهده درون اجسام پلاستیکی کوچک استفاده کنید.

[انتشار خبر اصلی: ۲۷ اردیبهشت ۹۹]

به‌روزرسانی

وان پلاس اعلام کرد که به خاطر دغدغه‌های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - امنیتی با انتشار یک به‌روزرسانی دوربین فیلتر رنگ را به صورت موقت غیرفعال خواهد کرد. هدف از اینکار رفع مشکلات پرتوی ایکس است و پس از آن دوباره امکان دسترسی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - به این دوربین فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone