🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21173.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کرونا مانع گوگل؛ شبکه اجتماعی Shoelace به کار خود پایان می‌دهد

گوگل اعلام کرد که شبکه اجتماعی آزمایشی این شرکت به نام «Shoelace» در تاریخ ۱۲ مه (۲۳ اردیبهشت) برای همیشه به کار خود پایان خواهد داد. گوگل پس از شکست گوگل پلاس، قصد داشت با ...

گوگل اعلام کرد که شبکه اجتماعی آزمایشی این شرکت به نام «Shoelace» در تاریخ ۱۲ مه (۲۳ اردیبهشت) برای همیشه به کار خود پایان خواهد داد.

گوگل پس از شکست گوگل پلاس، - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - قصد داشت با شبکه اجتماعی Shoelace (به معنی بند کفش)، افرادی که علایق یکسانی دارند را دور هم جمع کند. این شبکه تیر ماه سال قبل معرفی شد اما حالا پس از تقریباً ۹ ماه از معرفی این سرویس، گوگل قصد دارد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن را تعطیل کند.

مرکز رشد داخلی گوگل موسوم به Area 120 که مسئول توسعه و تکامل پروژه‌های مختلف در گوگل از جمله Shoelace است، با انتشار سندی در وب سایت این شبکه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌نویسد: «با توجه به بحران سلامت فعلی، ما احساس نمی‌کنیم که حالا زمان مناسبی برای سرمایه گذاری بیشتر در این پروژه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - باشد. Area 120 مسئول توسعه و عرضه سرویس‌های جدید بر مبنای ایده‌های جدید است. بیشتر این پروژه‌ها ممکن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - است برای - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - طولانی مدت جواب ندهند. Shoelace هم مثل بسیاری از پروژه‌ها، آزمایشی بود.»

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان

گوگل هیچ برنامه‌ای برای راه اندازی دوباره Shoelace پس از پایان بحران کرونا ندارد. این شرکت - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - از تاریخ 25 اردیبهشت تمامی حساب های کاربری از جمله داده های - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - اکانت را پاک خواهد کرد. البته کاربران می توانند قبل از این تاریخ با پر کردن فرم از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - داده های خود بکاپ بگیرند.

گوگل در بازاریابی‌های خود این شبکه اجتماعی را با عبارت «Shoelace یک شبکه اجتماعی نیست» تبلیغ می‌کرد. این شبکه فقط برای کاربران iOS و ساکنان شهر نیویورک در دسترس بود و هیچ گاه به مناطق دیگر راه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیافت.

Shoelace قرار بود جایگزین گوگل پلاس باشد؛ شبکه اجتماعی دیگر گوگل که آن هم نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و سه ماه قبل از معرفی Shoelace برای همیشه به کار خود - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر کرمانشاه استان کردستان - پایان داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone