🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21167.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ می‌خواهد با چیپست اگزینوس ۹۹۲ قدرت گلکسی نوت ۲۰ را افزایش دهد

سامسونگ در ماه‌های اخیر به علت استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در پرچمداران خود با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، با این حال بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این شرکت کره‌ای به علت تاخیر در تولید پردازنده اسنپدراگون ...

سامسونگ در ماه‌های اخیر به علت استفاده از پردازنده‌های اگزینوس در پرچمداران خود با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده، با این حال بر اساس جدیدترین شنیده‌ها، این شرکت کره‌ای به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - علت تاخیر در تولید پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس قصد دارد از چیپست اگزینوس ۹۹۲ در گوشی گلکسی نوت ۲۰ استفاده کند.

جدیدترین پرچمداران سامسونگ در بازار، گوشی‌های سری گلکسی S20 با توجه به بازار هدف به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز شده‌اند که البته نسخه اسنپدراگون این پرچمداران در مقایسه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - با نمونه دیگر عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد. این موضوع باعث شده که سامسونگ به دنبال استفاده از نسل جدید این پردازنده خانگی در پرچمداران بعدی خود باشد.

بر اساس شنیده‌ها، قدرت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ توسط چیپست اگزینوس ۹۹۲ تامین می‌شود که البته گزارش‌های گذشته به توسعه این پردازنده با لیتوگرافی ۶ نانومتری سامسونگ اشاره کرده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - بودند. انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - این چیپست جدید مصرف انرژی بهینه‌تر و همچنین عملکرد بهتری - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - نسبت به اگزینوس ۹۹۰ داشته باشد و همچنین در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵، ۱ تا ۳ قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان

علاوه بر مشکلات اگزینوس ۹۹۰، یکی دیگر از دلایل توسعه نمونه بهبودیافته آن - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - می‌تواند مربوط به تاخیر احتمالی در تولید چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد. بر اساس گزارش‌ها، شیوع کرونا تولید چیپست جدید کوالکام را با مشکل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - مواجه کرده و به همین علت برای استفاده در گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ آماده نخواهد شد.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌ها و اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده سامسونگ بودیم که از جدیدترین آن‌ها به احتمال استفاده از سنسور دوربین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - سلفی زیر نمایشگر و همچنین عدم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - حضور دکمه‌های فیزیکی روی بدنه اشاره کرد که البته نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد. در گذشته گوشی گلکسی نوت پلاس با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود.

گزارش‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که شاید سامسونگ امسال از سه گوشی از سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند که شامل نسخه استاندارد، پلاس و اولترا این پرچمدار می‌شود. از مشخصات احتمالی بالاترین نسخه آن‌ها می‌توان به حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر ابهر استان زنجان - اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone