🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21170.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نتیجه ۲ سال تحقیق: دیرتر باز شدن مدارس زمان خواب دانش‌آموزان را بهبود می‌دهد

نتایج یک تحقیق در آمریکا نشان داده است دانش‌آموزان مدارسی که دیرتر شروع می‌شوند، خواب بیشتری دارند و در نتیجه سرحال‌تر خواهند بود. بر اساس گفته‌های محققین، تاثیرات خواب کافی دانش‌آموزان در زمینه‌های بسیاری نمود ...

نتایج یک تحقیق در آمریکا نشان داده است دانش‌آموزان مدارسی که دیرتر شروع می‌شوند، خواب بیشتری دارند و در نتیجه سرحال‌تر خواهند بود. بر اساس گفته‌های محققین، تاثیرات خواب کافی دانش‌آموزان در زمینه‌های بسیاری نمود پیدا می‌کند که بر سلامت کلی جوانان نیز تاثیر می‌گذارد.

محققین دانشگاه مینه‌سوتا ۴۵۵ دانش‌آموز کلاس نهم را از ۵ دبیرستان مختلف برای دو سال پایش کردند تا تاثیرات دیرتر شروع شدن مدارس را بر خواب آن‌ها مشاهده کنند. دو مدرسه شروع کلاس‌های خود را از ساعت ۷:۳۰ معمول به مدت ۵۰ و ۶۵ دقیقه دیرتر شروع کرده و ۳ دبیرستان دیگر بدون تاخیر و در همان ساعت آغاز به کار کردند.

پس از پایان دو سال پایش این دانش‌آموزان، محققین به این نتیجه رسیدند مدارسی که با تاخیر روز را آغاز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - می‌کنند، به صورت میانگین ۴۳ دقیقه خواب بیشتر برای دانش‌آموزان خود به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - ارمغان آوردند. در حالی که دانش‌آموزان ۳ مدرسه دیگر همچنان با مشکلات کمبود خواب دست و پنجه نرم می‌کردند. همچنین بسیاری از منتقدین تصور می‌کردند با دیرتر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - شروع شدن کلاس‌ها، دانش‌آموزان نیز دیرتر می‌خوابند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان

در حالی که این تحقیقات نشان داد تفاوتی میان ساعت خواب دانش‌آموزانی که مدارس آن‌ها ۷:۳۰ دقیقه شروع می‌شود، با دانش‌آموزان مدارسی که با تاخیر یک ساعت آغاز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - به کار می‌کنند نداشته و همگی در ساعات مشابه به خواب می‌روند. تاثیر دیگری که این تاخیر داشت، خواب کمتر دانش‌آموزان در روزهای تعطیل آخر هفته است.

محققین دانشگاه مینه‌سوتا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - معتقدند با دریافت خواب کافی، میزان خواب عقب‌افتاده در نوجوانان نیز کاهش داشته و در نتیجه آن‌ها کارایی بهتری نیز خواهند داشت. یا این حال این تحقیقات تنها به منظور پایش خواب دانش‌آموزان انجام شده و جنبه‌های دیگر آن بررسی نشده است. البته پیش از نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر خمام استان گیلان - گفته شده بود دانش‌آموزانی که خواب بیشتری دریافت می‌کنند، توانایی تحصیلی بیشتری دارند. با این حال این تحقیقات چنین چیزی را پایش نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone