🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21171.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پنتاگون اصالت ویدیوی UFOها را تایید کرد؛ حالا ابهام‌ها از اجسام ناشناخته بیشتر شد

سال گذشته ویدیوهایی از دوربین‌های مادون قرمز چند هواپیمای ارتش آمریکا منتشر شد که از یک جسم پرنده نامشخص فیلم‌برداری می‌کردند. اکنون پنتاگون برای اینکه مشخص شود ویدیوهای منتشر شده در سطح اینترنت واقعی هستند ...

سال گذشته ویدیوهایی از دوربین‌های مادون قرمز چند هواپیمای ارتش آمریکا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - منتشر شد که از یک جسم پرنده نامشخص فیلم‌برداری می‌کردند. اکنون پنتاگون برای اینکه مشخص شود ویدیوهای منتشر شده در سطح اینترنت واقعی هستند یا مصنوعی، رسماً صحت این ویدیوها را تایید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - کرده و می‌گوید تمامی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - محتوای نمایش داده شده واقعی بوده، ولی هنوز هیچ توضیحی درباره جسم‌های پرنده وجود ندارد و همچنان ناشناخته هستند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان

اولین ویدیو متعلق به سال ۲۰۰۴ است که توسط دوربین مادون قرمز هواپیمای آموزشی ارتش آمریکا ثبت شده که به وضوح یک جسم پرنده را نشان می‌دهد. بر اساس گفته‌های خلبان این هواپیما، این جسم کشیده و بیضی شکل، ۱۲ متر طول داشته و در ارتفاع ۱۵ متری از سطح دریا پرواز می‌کرده است. خلبان در مصاحبه‌ای که با سایت نیویورک تایمز داشته می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - «زمانی که به آن نزدیک شدم با سرعت بسیار زیادی شروع به حرکت کرد و در کمتر از ۲ ثانیه از من دور شد. تاکنون چنین سرعتی را ندیده بودم.»

سال گذشته نیز نیویورک تایمز خبر دیگری منتشر کرد که در آن دوباره به دو جسم ناشناس پرنده اشاره شده بود که توسط دوربین‌های مادون قرمز دو هواپیمای آموزشی دیگر ارتش آمریکا در سال ۲۰۱۵ ثبت شده بود. هر دو این اجسام پرنده نیز شبیه جسم دیده شده در سال ۲۰۰۴ بوده و شمایلی شبیه یک بیضی داشته و با سرعت زیادی حرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - می‌کرد.

دلیل تایید این ویدیوها توسط پنتاگون نیز واضح است. این سازمان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - دولتی می‌گوید «به دلیل این که انتشار این ویدیوها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - چیزی از سیستم‌های ما را افشا نمی‌کند، ما تصمیم گرفتیم صحت آن‌ها را به صورت رسمی تایید کنیم تا شک و شبهه‌ای ایجاد نشود، ولی لازم به ذکر است که این اجسام هنوز ناشناخته هستند.»

با این حال با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان - وجود تایید این ویدیوها توسط پنتاگون، ماهیت آن‌ها هنوز مشخص نیست و یکی از سخنگویان این سازمان می‌گوید «تا جایی که من می‌دانم چنین چیزی نه در ناوگان هوایی آمریکا وجود دارد و نه هیچ کشور خارجی که من می‌دانم.»

در نتیجه باید صبر کرد و دید بالاخره موجودات فضایی از سیاره‌ای دیگر واقعا به کره زمین سر زده‌اند یا نه. سوالی که شاید زود یا شاید خیلی دیر به آن پاسخ دهیم.

- تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone