تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23925.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چراغ سبز ژاپن برای صادرات نخستین محموله از مواد ممنوعه به کره جنوبی

طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده است برای نخستین بار از زمان اعمال محدودیت ها، ژاپن با صادرات لاک نوری EUV  به کره جنوبی موافقت کرده است. سامسونگ از این ماده برای پوشش دهی یا نگاشت ...

طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده است برای نخستین بار از زمان اعمال محدودیت ها، ژاپن با صادرات لاک نوری EUV  به کره جنوبی موافقت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - کرده است. سامسونگ از این ماده برای پوشش دهی یا نگاشت طرح هایش روی سیلیکون استفاده میکند که در نهایت در تولید چیپ های نیمه هادی به کار می روند.

این طرح ها در واقع جایگذاری میلیاردها ترانزیستور و EUV روی چیپ ها را مشخص و امکان طراحی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - دقیق تر این قطعات سیلیکونی را میسر می نمایند. در حال حاضر ژاپن کنترل ۹۰ درصد از بازار جهانی این ماده را در اختیار دارد و در نتیجه سامسونگ نمی تواند به راحتی سراغ کشور دیگری برای تامین لاک نوری مورد نیازش برود.

ژاپن ۹۰ درصد از بازار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - جهانی لاک نوری را در اختیار دارد

حدودا آبان ماه گذشته بود که جنگ تجاری میان ژاپن و کره جنوبی بالا گرفت. ماجرا از آنجا شروع شد که دادگاهی در کره جنوبی اعلام کرد کرد آن دسته از شهروندان این کشور که در طول جنگ جهانی دوم مجبور به کار در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - شرکت ژاپنی Nippon Steel شده اند باید به خاطر کار خود غرامت دریافت کنند. مقامات ژاپنی هم در واکنش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - به این حکم آن را «بدون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - فکر» خواندند و اعلام کردند که مساله میان دو کشور بعد از امضای تفاهم نامه دیپلماتیک میان آنها در سال ۱۹۶۵ میلادی حل شده است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان

ژاپن به تلافی این تصمیم به تدریج شروع به محدود کردن صادرات مواد پلی آمید فلوئوره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - و هیدروژن فلوراید غلظت بالا به کره جنوبی کرد.

اینها در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - واقع موادی هستند که در ساخت چیپ های تلفن های همراه و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - نمایشگرهای موبایل به کار می روند و دولت ژاپن از ماه گذشته سخت گیری های تازه ای را برای فروش آن به موبایل سازان کره ای نظیر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - سامسونگ و ال جی اعمال کرد و صادرات آنها توسط شرکت های داخلی را منوط به دریافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - مجوز از دولت کرد. جالب آنکه دریافت مجوز برای این کار مستلزم طی شدن پروسه ای ۹۰ روزه است و علت هم حذف نام کره جنوبی از فهرست شرکای تجاری قابل اعتماد ژاپن عنوان شده است.

در پاسخ به این مساله کره جنوبی نیز اعلام کرد که دست به اقدامی تلافی جویانه می زند و نام ژاپن را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - از فهرست سفید تجاری خود حذف می کند هرچند که این مساله را به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - آینده موکول کرده است. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - این کشور همچنین قصد دارد قوانین موجود در رابطه با برخی مواد مورد استفاده در صنایع دیگر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تایباد استان خراسان - از ژاپن به خاک کره جنوبی وارد می شوند را هم مورد بازنگری قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone