🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21166.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آنر با راه‌اندازی کمپین جمع‌سپاری بدنبال تولید جاروبرقی آنتی باکتریال است

«آنر» با هدف تولید نخستین جارو برقی آنتی باکتریال خود یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی به راه انداخته است. این جاروبرقی نخستین لوازم خانگی آنر است که توانایی از بین بردن باکتری‌ها را داشته و به موتور براشلس ...

«آنر» با هدف تولید نخستین جارو برقی آنتی باکتریال خود یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - راه انداخته است.

این جاروبرقی نخستین لوازم خانگی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - آنر است که توانایی از بین بردن باکتری‌ها را داشته و به موتور براشلس (brushless) با سرعت ۱۰۰ هزار دور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - دقیقه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - مجهز شده است. این نوع موتورها به خاطر فقدان «کموتاتور» نسبت به مدل‌های معمولی از پیچیدگی کمتر و در عین حال بازدهی بالاتر برخوردار هستند. توان گرمایی موتور جاروبرقی آنر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱۲۵ وات بوده و از مکش پر قدرت 24KPa برخوردار است.

دیگر ویژگی شاخص این محصول فناوری بهینه سازی مجرای هوا است که امکان یکپارچه سازی چندین فیلتر برای جداسازی هوا و گرد و خاک را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - فراهم می کند. جاروبرقی به واسطه همین فناوری مانع تجمع ذرات گرد و غبار در مجرا شده و عمر محصول افزایش می‌یابد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی

سیستم استرلیزاسیون نیز توان استریل کردن تا ۹۹.۹۹ درصد را دارد. این بخش از مجرای هوای آنتی باکتریال یونی، برس غلتکی یون نقره، مخزن آب و فیلتر پشتی ضد باکتری تشکیل شده است. برس الکتریکی ضد کک و کنه نیز به صورت ویژه برای پاکسازی خانه از حشرات موذی طراحی شده است.

جاروی مذکور از نظر طراحی شبیه به مدل‌‌های استاندار است اما اصول طراحی مینیمالیستی در آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - لحاظ شده است. دستگاه از مواد مقاوم و سبک ساخته شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - وزن آن از ۱.۶۵ کیلوگرم فراتر نمی‌رود در نتیجه حتی در استفاده طولانی هم باعث خستگی کاربر نخواهد شد.

ظرفیت باتری به طور مشخص اعلام نشده اما با یکبار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر کمیجان استان مرکزی - شارژ امکان ۶۵ دقیقه استفاده را فراهم می کند. با توجه به سابقه آنر در عرضه محصولات متنوع به بازار ایران احتمالا این جارو برقی آنتی باکتریال نیز در اختیار مشتریان داخلی قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه ۱۸۲ دلار اعلام شده و به رقیبی برای جارو برقی شیائومی «میجیا» بدل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone