🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21168.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

پردازشگر گرافیکی ۷ نانومتری انویدیا به زودی از راه می‌رسد

انویدیا اعلام کرد که رویداد مورد انتظار GTC 2020 این شرکت اواسط ماه آینده به شکل اینترنتی برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود که انویدیا در این رویداد از پردازنده گرافیکی ۷ نانومتری برای سرورها رونمایی ...

انویدیا اعلام کرد که رویداد مورد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - انتظار GTC 2020 این شرکت اواسط ماه آینده به شکل اینترنتی برگزار می‌شود. پیش بینی می‌شود که انویدیا در این رویداد از پردازنده گرافیکی ۷ نانومتری برای سرورها رونمایی کند.

شرکت انویدیا می‌گوید: «جن سون هوانگ [مدیرعامل انویدیا] در کنفرانس از پیش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - ضبط شده در مورد آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه هوش مصنوعی، محاسبات پیشرفته، علوم داده، ماشین‌های خودکار، گرافیک و مراقبت‌های بهداشتی صحبت خواهد کرد.»

قسمت هیجان انگیز این کنفرانس قطعاً قسمت گرافیک خواهد بود و پیش بینی می‌شود انویدیا در خلال آن از یک کارت گرافیک قدرتمند رونمایی کند. البته این کارت گرافیک احتمالاً از سری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - RTX 3000 نخواهد بود. با توجه به شایعات و سابقه انویدیا، پیش بینی می‌شود که این شرکت از یک پردازنده گرافیکی جدید برای سرورها رونمایی کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان

قطعاً آشنایی با قابلیت‌های پردازنده گرافیکی ۷ نانومتری انویدیا برای اولین بار در این کنفرانس هیجان انگیز خواهد بود. گفته می‌شود این شرکت اخیراً سفارش تراشه‌های ۷ نانومتری از کمپانی TSMC را افزایش داده و احتمالاً کارت‌های گرافیک جی فورس نسل بعد این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت و همچنین پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - گرافیکی پیشرفته محاسباتی، بر پایه همین معماری ساخته خواهند شد.

نمایش این پردازنده گرافیکی می‌تواند تا حدی در مورد توانایی‌های کارت‌های گرافیک سری جی فورس نیز اطلاعاتی بدهد. از آنجا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - که این کنفرانس در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - یوتیوب پخش می‌شود و طیف گسترده‌ای از کاربران آن را مشاهده می‌کنند، ممکن است انویدیا اطلاعاتی در مورد کارت گرافیک‌های سری RTX - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - 3000 نیز بدهد. برای آگاهی از این موارد باید چند هفته دیگر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - صبر کرد.

رویداد از پیش ضبط شده GTC 2020 در تاریخ ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران از کانال یوتیوب انویدیا قابل مشاهده خواهد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر لنگرود استان گیلان - بود. این رویداد قرار بود ۲۳ مارس برگزار شود، اما شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری آن در زمان مقرر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone