🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17933.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گشتی در دنیای سوپر اپلیکیشن‌ها به بهانه کمپین اسنپ؛ آیا آینده از آن سوپر اپ‌هاست؟

در سال ۲۰۱۰ مایک لازاریدیس (Mike Lazaridis) بنیانگذار بلک‌بری، برای اولین بار در دنیا از مفهومی صحبت کرد که بعدها «سوپر اپلیکیشن» نامیده شد. لازاریدیس در تعریف خود به یک اکوسیستم یکپارچه متشکل از تعداد ...

در سال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - ۲۰۱۰ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - مایک لازاریدیس (Mike Lazaridis) بنیانگذار بلک‌بری، برای اولین بار در دنیا از مفهومی صحبت کرد که بعدها «سوپر اپلیکیشن» نامیده شد. لازاریدیس در تعریف خود به یک اکوسیستم یکپارچه متشکل از تعداد زیادی اپلیکیشن اشاره کرد که مردم برای انجام کارهای روزمره به آن نیاز دارند و گفت: «در آینده گروه جدیدی از اپلیکیشن‌ها وارد بازار می‌شود که باعث می‌شود از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - خودمان بپرسیم تا قبل از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - این چگونه زندگی می‌کردیم؟!» در کمتر از ۵ سال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - پیش‌بینی بنیانگذار بلک‌بری به حقیقت پیوست اما این بار از شرق جهان! در این مطلب به داستان معروف‌ترین سوپر اپلیکیشن‌های دنیا نگاهی خواهیم داشت و در کنار آن به خود اسنپ که اولین و موفق‌ترین سوپراپ ایرانی است نیز نگاهی خواهیم داشت.

سوپر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اپلیکیشن‌ها از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - کجا آمدند؟

ریشه اپلیکیشن‌های تک کاربردی که غالبا بر رفع یک نیاز مشخص تمرکز می‌کنند در حقیقت به سیلیکون ولی (Silicon Valley) برمی‌گردد. دره‌ای که خواستگاه بسیاری از مهم‌ترین شرکت‌های انفورماتیک جهان است. حدود ۲۰ سال است در این دره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اپلیکیشن‌هایی تولید می‌شود که با طراحی واسط کاربری (User Interface) آسان در تمام دنیا قابل استفاده هستند. اما از ۵ سال پیش روندی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - از قاره آسیا آغاز شد که به سرعت رشد کرد و به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گرفت؛ سوپر اپلیکیشن‌ها که حالا ممکن است آینده اپلیکیشن‌ها را در تمام دنیا تغییر دهند.

معنی سوپر اپلیکیشن چیست؟

همان‌طور که از نامش پیداست، شما می‌توانید در یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - سوپر اپلیکیشن به خدمات بسیاری دسترسی داشته باشید. در واقع یک سوپر اپلیکیشن تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند، بدون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اینکه فضای گوشی شما توسط اپلیکیشن‌های مختلف اشغال شود. دسترسی سریع، کارکرد آسان و تجربه کاربری بهتر از ویژگی‌های مشترک در تمام سوپر اپلیکیشن‌های محبوب دنیاست.

ارمغان سادگی در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - دنیای پیچیده امروز؛ اسنپ جوابه!

اسنپ در آستانه ۶ سالگی خود تبدیل به یک سوپر اپ به معنای واقعی شده است. اپلیکیشنی که برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اولین بار تاکسی اینترنتی را به ایران آورد حالا تلاش دارد تا تمام نیازهای کاربرانش را به شکلی کاملا هوشمند برآورده کند. در این اپلیکیشن شما می‌توانید علاوه بر درخواست خودرو، موتور و وانت از خدمات دیگری مانند سفارش غذا، خرید از سوپرمارکت یا هایپر استار، خرید شارژ و بسته اینترنت، مشاوره پزشکی، رزرو بلیت هواپیما، اتوبوس و قطار، رزرو هتل و اقامتگاه اقتصادی استفاده کنید. با تجمیع تمام این خدمات در یک اپلیکیشن، اسنپ سادگی را در دنیای پیچیده امروز برای کاربرانش فراهم کرده. کمپین تبلیغاتی این سوپر اپ با شعار «اسنپ جوابه» بر ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - دسترسی آسان، خدمات بیشتر و راحتی کاربر تمرکز دارد. در قرعه‌کشی پایانی این کمپین یک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به یکی از کاربرانی که حداقل از ۳ سرویس اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اسنپ استفاده کرده است تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل اسنپ درباره سوپراپ شدن اسنپ به دیجیاتو گفته بود: «سوپراپ شدن به هیچ‌وجه به معنای عدم توجه کافی و کم شدن تمرکز سرویس‌ها نیست و هر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - تیم به طور مستقل در این سرویس‌ها کار می‌کند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - و بهترین خدمات را به کاربران خود می‌دهد. سوپراپ اسنپ بستری برای ارائه این خدمات است - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - و پایان آن یک پایان بی‌انتها است چرا که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - سرویس‌های متعدد دیگری روی آن اضافه خواهند شد تا زندگی مردم را آسان‌تر کنند.»

وی‌چت؛ از یک پیام‌رسان تا سوپر اپ!

هلدینگ چینی تنسنت (Tencent) مالک اپلیکیشن معروف وی‌چت (WeChat) به جای محدود کردن اپلیکیشن خود به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - یک پیام‌رسان تصمیم گرفت خدمات خود را گسترش دهد. حالا این اپلیکیشن ماهانه بیش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - از ‍۱.۲میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد و بیش از ۲/۳ جمعیت چین روزانه از آن استفاده می‌کنند. وی‌چت در کنار قابلیت پیام‌رسانی حالا یک اپلیکیشن تجاری است که امکان دسترسی به خدمات مختلفی از جمله تاکسی اینترنتی، فروش بلیت سینما، سفارش غذا، پرداخت قبض و واریز پول به حساب دیگران را در یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اپلیکیشن به کاربرانش ارائه می‌دهد.

علی‌پی؛ کیف‌پولی که سوپر اپ شد!

علی‌پی (Alipay) هم در ابتدا مانند وی‌چت‌پی یک کیف پول بود اما در نسخه جدید خود امکان خرید و سفارش از رستوران‌ها، فروشگاه‌های محلی و زنجیره‌ای را هم اضافه کرده است. علی‌پی که متعلق به گروه علی‌بابا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - در کشور چین است، سابقه‌ای ۱۵ ساله در خدمات پرداخت و ۱ میلیارد کاربر (بر اساس اعلام سایت علی‌پی) دارد.

گرب؛ یک اپلیکیشن همه کاره!

گرب (Grab) در مدت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - کوتاهی تبدیل به یک اپلیکیشن همه‌کاره در زندگی روزمره مردم جنوب شرقی آسیا شد. حالا این اپلیکیشن نه تنها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - رهبر بازار در زمینه حمل‌و‌نقل است بلکه خدمات پرداخت، رزرو هتل و سفارش غذا را هم در اختیار کاربرانش گذاشته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - است.

گوجک؛ از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - تاکسی موتوری تا سوپر اپ!

گرب در رقابت سوپر اپلیکیشن‌ها در جنوب شرقی آسیا تنها نیست. گوجک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - (Go-Jek) به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - عنوان سرسخت‌ترین رقیبش بر بازار خارج از سنگاپور تمرکز بیشتری دارد. گوجک کارش را با تمرکز بر تاکسی موتوری آغاز کرد اما در حال حاضر خدمات متنوعی از قبیل سفارش غذا، پیام‌رسان و سرویس‌های پرداخت را در اختیار کاربرانش گذاشته است.

در نهایت با توجه به استقبال کاربران و تجربه موفق ده‌ها سوپر اپ در دنیا به نظر می‌‌رسد به زودی سایر اپلیکیشن‌های پیشرو هم به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - این روند بپیوندند. باید گفت این روزها کشورهای غربی نیز به سمت سوپراپ شدن پیش می‌روند و در همین راستا اوبر تاکسی اینترنتی مشهور، با اضافه کردن سفارش غذا گام‌های خود را در این مسیر آغاز کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone