🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17934.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی F41 با باتری 6000 میلی آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ از «گلکسی F41» با بهره‌مندی از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد که با یکبار شارژ امکان 21 ساعت پخش ویدیو یا وبگردی را برای کاربران فراهم می‌کند. گلکسی F41 از نمایشگر 6.4 ...

سامسونگ از «گلکسی F41» با بهره‌مندی از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد که با یکبار شارژ امکان 21 ساعت پخش ویدیو یا وبگردی را برای کاربران فراهم می‌کند.

گلکسی F41 از نمایشگر 6.4 اینچی سوپر امولد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - با رزولوشن 1080 پیکسل بهره می‌برد. سامسونگ اعلام کرده که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - نمایشگر این گوشی هوشمند می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - 110 درصد پوشش رنگ‌های NTSC و حداکثر روشنایی 420 نیت را ارائه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - دهد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان

در قلب تپنده دستگاه جدید، چیپست اگزینوس 9611 جای گرفته است. گلکسی F41 با نسخه سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI Core 2.1 به بازار عرضه می‌شود.

دستگاه جدید کره‌ای‌ها با رم 6 گیگابایتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، دارای سه اسلات مجزا شامل یک اسلات میکرواس‌دی و دو اسلات برای سیم کارت است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان

دوربین اصلی پنل پشتی دستگاه 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین‌های پنل جلویی و پشتی گلکسی F41‌ می‌توانند در مدهای مختلف با فیلترهای مختلفی کار کنند که بسیار سرگرم کننده بوده و تجربه متفاوتی را برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - کاربر ایجاد می‌کنند.

از بین مدهای دوربین، «Single Take» از بقیه جالب‌تر است که می‌تواند به صورت همزمان 7 عکس و 3 فیلم بگیرد و به کاربران این امکان را می‌دهد که از بین عکس‌ها و فیلم‌های گرفته شده، تصاویری که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - تمایل دارند را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - برای خود ذخیره کنند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان

دوربین پنل پشتی قابلیت تصویربرداری ویدیویی 4K دارد و حالت‌های هایپرلپس و بومرنگ را نیز پشتیبانی می‌‌کند. در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض یا زاویه دید 123 درجه، دوربین 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق «Live Focus» قرار گرفته‌اند. به علاوه، گوشی هوشمند جدید مجهز به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی است.

گلکسی F41 به همراه شارژر 15 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - واتی عرضه می‌شود که توان چندان بالایی ندارد و برای آنکه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - باتری خالی دستگاه به صورت کامل شارژ شود در حدود 2 ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان

سامسونگ گلکسی F41 از 25 مهرماه (16 اکتبر) در بازار عرضه عرضه می‌شود. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر زنجان استان زنجان - فلیپ کارت که در این پروژه با سامسونگ همکاری نزدیکی داشته موبایل با قیمت 211 دلار به فروش خواهد رساند اما قیمت اصلی گلکسی F41 232 دلار است. نسخه 128 گیگابایتی این دستگاه نیز 246 دلار قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone