🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25266.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هلدینگ صبا ایده در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه گذاری کرد

هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه‌گذاری کرده است. با این سرمایه‌گذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، صبا ایده رسماً وارد بازار گردشگری آنلاین ...

هلدینگ صبا ایده، مالک آپارات و فیلیمو، اعلام می‌کند که در استارتاپ «فلایتیو» سرمایه‌گذاری کرده است. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با این سرمایه‌گذاری و در اختیار گرفتن ۲۰ درصد از سهام فلایتیو، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - صبا ایده رسماً وارد بازار گردشگری آنلاین کشور شد که حوزه‌ای کاملاً جدید برای این هلدینگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.

صباایده که هلدینگی فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین است و پلتفرم‌هایی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیر مجموعه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - خود دارد، با سرمایه گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.

صبا ایده درباره چرایی این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سرمایه‌گذاری در بیانیه‌ خبری خود گفته است:

«ظرفیت‌های موجود - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است.»

صباایده می‌گوید که با خرید ۲۰ رصد از سهام فلایتیو، در کنار تجربه و دانش این استارتاپ در صنعت گردشگری و حمایت‌های تبلیغاتی صبا ایده، مسیر تازه‌ای در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد خورد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

 

«محمدمهدی شکوری‌مقدم»، هم‌بنیان‌گذار هلدینگ صبا ایده نیز در گفتگو با دیجیاتو درباره سرمایه‌گذاری این هلدینگ در فلایتیو می‌گوید: «صنعت گردشگری یک صنعت بزرگ و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - مهم در تمام دنیا است اما هنوز در ایران در بخش آنلاین به تکامل نرسیده و از آنجائیکه هنوز بخش زیادی از گردش مالی این صنعت در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ایران مربوط به بخش آفلاین است، ما احساس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کردیم می‌توانیم با سرمایه گذاری در فلایتیو به عنوان دومین بازیگر بزرگ این حوزه سهم بازار بیشتری از صنعت گردشگری در بخش آنلاین را به دست بگیریم.»

شکوری مقدم اعلام می‌کند که رویکرد صبا ایده از سرمایه‌گذاری در فلایتیو، توسعه در حوزه‌های متنوع و خفته صنعت گردشگری است: «همکاری با فلایتیو به چند دلیل برایمان حائز اهمیت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بود. فلایتیو دومین شرکت فعال و موثر در بازار گردشگری است که با یک تیم خوب و رشد طبیعی بدون جذب سرمایه تا به امروز هوش تجاری ویژه در قالب یک ساختار سازمانی منسجم و چابک را تجربه کرده است. از همه مهم‌تر به دلیل تجربه مشابه رشد بدون جذب سرمایه در صبا ایده همخوانی گفتاری و عملی زیادی بین هر دو مجموعه وجود دارد که قطعا در ادامه راه مهم‌ترین عامل توسعه و همکاری بدون حاشیه و متمرکز ما خواهد بود.»

از سوی دیگر «علی کشفی»، مدیر بازاریابی و هم‌موسس فلایتیو، در گفتگو با دیجیاتو و در رابطه با چگونگی این سرمایه‌گذاری می‌گوید:

«هلدینگ صبا ایده ظرفیت‌های بالایی مخصوصاً در حوزه تبلیغات دارد و علاقه‌مند هستند در حوزه‌های جدیدی که بتوانند، از ظرفیت‌های خود استفاده کنند. چند - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ماه پیش صحبت‌های اولیه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - انجام شد و خیلی سریع، در جلسات ابتدایی متوجه شدیم که نقاط - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - مشترک بالایی وجود دارد. ما با مجموعه‌های دیگر هم صحبت کرده بودیم اما در آن تجربه‌ها، شاهد بودیم که مذاکره در یک فرآیند طولانی قرار می‌گرفت. اما صبا ایده به شکلی حرفه‌ای، دقیق و سریع این سرمایه‌گذاری را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - انجام داد.»

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

او در پاسخ به این سوال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که پس از این سرمایه‌گذاری، اهداف جدید فلایتیو چه هستند، می‌گوید:

«در نتیجه‌ی این سرمایه‌گذاری ما در چند حوزه قصد توسعه داریم. اول اینکه بتوانیم سهم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - خود را در بازار افزایش دهیم. مسئله بعدی، این بود که بتوانیم خدمات و سرویس‌های بهتری را اضافه کنیم. از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سوی دیگر بتوانیم با خیال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - راحت‌تر به سوی اهداف‌مان گام برداریم. واقعیت این است که می‌توانیم و علاقه‌مندیم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که در بازار گردشگری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سهم بالایی را به دست بیاوریم. این سرمایه‌گذاری، شروعی است برای رفتن به سوی همه این اهداف.»

این سرمایه‌گذاری در حالی انجام شده است که مدیرعامل علی بابا، هفته گذشته در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرده بود که این پلتفرم، اکنون در تمام بخش‌های صنعت گردشگری تبدیل به بزرگ‌ترین بازیگر شده است. با این حال، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کشفی در گفتگو با دیجیاتو با رد همین مسئله اعلام می‌کند که فلایتیو همچنان در حوزه پروازهای خارجی، اولین بازیگر آنلاین است:

«با توجه به فعالیت ما در سال‌های گذشته و تمرکز ویژه‌ای که بر پرواز‌های خارجی داشته‌ایم، در این حوزه اول هستیم. البته واقعیت این است که ما تمرکز زیادی بر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - این اعداد و ارقام نداریم؛ چراکه نه رقبا آمار دقیقی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارند و نه وضعیت آنلاین شدن صنعت گردشگری به آن شکل شفاف است. ما هم در چند سال گذشته وضعیت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - رقبا را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - بررسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کرده‌ایم اما روی این بخش تمرکز ویژه‌ای نمی‌کنیم. سعی می‌کنیم تمرکز را بر کار خود قرار دهیم. چندم بودن، ارزش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نیست، بلکه کار اصلی یک استارتاپ، کارآفرینی و خلق ارزش است. از سوی دیگر تجربه جهانی نشان داده که در این صنعت، نمی‌توان ایجاد انحصار کرد.»

نکته مهم دیگری که هم‌موسس فلایتیو به آن اشاره می‌کند، این است هنوز جای بسیار زیادی برای گسترش پلتفرم‌های آنلاین در حوزه گردشگری وجود دارد. او در همین رابطه می‌گوید:

«تصور ما این است که در مجموع، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - از تمامی بخش‌های خدمات گردشگری، حدود ۲۰ درصد آن آنلاین شده است. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - پس امروز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نمی‌توان گفت که در نهایت چه شرکتی رهبر بازار خواهد بود. واقعیت این است که در این چند سال، فلایتیو نشان داده که بدون سرمایه‌گذاری، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - توانسته جایگاه مناسبی داشته باشد. امروز هم در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - مجموع تمام خدمات، پلتفرم دوم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آنلاین هستیم و مشکلی با گفتن این موضوع نداریم. اما جای خودمان را تثبیت کرده‌ایم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و حالا با این سرمایه‌گذاری، می‌توانیم رشد بسیار بیشتری داشته باشیم، چراکه برنامه‌های زیادی برای توسعه داریم و می‌خواهیم با سرعت به سوی اهداف‌مان پیش برویم.»


دیجیاتو یک سال پیش، گزارشی از فلایتیو تهیه کرده بود که می‌توانید آن را مطالعه کنید:

گردشی در استارت آپ فلایتیو؛ پرواز بر آشیانه کسب‌وکار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone