🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25263.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

پایان حریم خصوصی؛ دسترسی اپ Clearview AI به سه میلیارد تصویر کاربران

چیزی به پایان دورانی که به صورت ناشناس در کوچه و خیابان پیاده روی می کردیم، باقی نمانده است. استارتاپ Clearview AI اپلیکیشنی را توسعه داده که قادر به شناسایی افراد و ارائه اطلاعات در ...

چیزی به پایان دورانی که به صورت ناشناس در کوچه و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - خیابان پیاده روی می کردیم، باقی نمانده است.

استارتاپ Clearview AI اپلیکیشنی را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - توسعه داده که قادر به شناسایی افراد و ارائه اطلاعات در مورد آنها بر اساس یک تصویر خاص است. بر اساس گزارش نیویورک تایمز بیش از ۶۰۰ نهاد مجری قانون در آمریکا و کانادا از مدت ها قبل بی سر و صدا سرگرم استفاده از آن بوده اند و این مساله نگرانی هایی در رابطه با نقض حریم خصوصی شهروندان در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - پی داشته است.

هرچند Clearview AI چندان شناخته شده نیست با این وجود سیستم قدرتمندی را خلق کرده که با تکیه بر پایگاه داده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - ای مشتمل بر حدود ۳ میلیارد تصویر، قادر به شناسایی افراد تنها با در اختیار داشتن تصویری از آنهاست. Clearview AI این تصاویر را از فیسبوک، یوتیوب و سایت های - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - مشابه جمع آوری کرده است. ظاهرا این الگوریتم آنقدر قدرتمند است که حتی امکان شناسایی با عکس زوایای کناری چهره را هم دارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران

هرچند نرم افزار - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - تشخیص چهره این - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - شرکت در برخی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - موارد به حل پرونده ها کمک کرده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - اما این نگرانی را در پی داشته که پلیس آن را برای ارعاب معترضان، تعقیب افراد و سوءاستفاده های دیگر بکار گیرد. بخشی از این نگرانی ناشی از عدم نظارت روی پروژه Clearview AI است. به عبارت دیگر تا همین اواخر نامی از این استارتاپ شنیده نشده و احتمالا به دفعات از برای شناسایی افراد استفاده کرده است. همچنین مشخص نیست این شرکت تا چه حد توانایی دفاع از داده ها در برابر مهاجمان سایبری را دارد.

علاوه بر این به نظر می رسد خود نرم افزار هم به روشنی قوانین فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی در رابطه با ممنوعیت جمع آوری انبوه تصاویر کاربران را زیر پا گذاشته است. فیسبوک در همین رابطه از قصد خود برای بررسی اوضاع و انجام اقدامات لازم در صورت تخطی Clearview AI از قوانین خبر داده است.

مورد دیگری که در رابطه با این نرم افزار نگران کننده است توسعه کدهای پایه آن به گونه ای است که امکان توسعه عینک - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - هوشمند برای شناسایی افراد در خیابان را به سازنده می دهند. با این حال Hoan Ton-That، رییس Clearview AI مدعی شده که استارتاپ متبوعش تصمیمی برای اینکار ندارد.

در نهایت باید به دقت ۷۵ درصدی نرم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - افزار اشاره کنیم که ممکن است باعث شناسایی فرد بی گناه به جای مجرم اصلی شوند. از آنجا که سیستم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر متل قو استان مازندران - تشخیص چهره Clearview توسط سازمان های استاندارد محک نخورده، احتمالا دچار چالش های مرسوم این حوزه نظیر تعصبات نژادی و جنسیتی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone