🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25258.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هکرها ۵۰۰ هزار رمز عبور تجهیزات شبکه و اینترنت اشیاء را فاش کردند

اخیرا هکری ناشناس لیستی متشکل از ۵۱۵ هزار آدرس IP به همراه نام‌کاربری و کلیدواژه کاربران تل نت را افشا کرده است. محتویات این لیست، شامل سرورها، روترهای خانگی و گجت‌های اینترنت اشیاء است. با ...

اخیرا هکری ناشناس لیستی متشکل از ۵۱۵ هزار آدرس IP به همراه نام‌کاربری و کلیدواژه کاربران تل نت را افشا کرده است. محتویات این لیست، شامل سرورها، روترهای خانگی و گجت‌های اینترنت اشیاء است.

با کمک داده‌های افشا شده که در این لیست موجود است، هر شخصی می‌تواند از راه دور آن‌ها را کنترل کرده و برای کاربر اصلی آن دردسرهای بزرگی ایجاد کند. بر اساس گزارش‌های خود این افشاگر، این لیست با اسکن کل اینترنت، به دنبال دستگاه‌هایی بوده که پورت‌های تل نت (Telnet) خود را امن نکرده بودند. این هکر می‌گوید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - به کمک روش حدس رمز‌های عبور ساده و پیش‌فرض حساب‌های تل نت توانسته اطلاعات حساب‌های کاربری این افراد را بیابد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران

این لیست‌ها که «بات لیست» نیز نام دارند، یکی از ارکان عمومی عملیات‌های بات نت است. هکرها اینترنت را اسکن می‌کنند تا این بات لیست‌ها را بسازند و سپس با استفاده از آن‌ها، دستگاه‌ها را به هم متصل کرده و روی آن‌ها بدافزار نصب کنند. با این حال این لیست‌ها عموما مخفی می‌مانند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - و کمتر پیش آمده تا کسی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - آن‌ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - را افشا کند.

این طور که به نظر می‌رسد، این لیست به کمک سرویس DDoS منتشر شده است. زمانی که سایت ZDNet از این افشاگر علت لو دادن لیست را پرسید، او گفته بود سیستم پیشین خود که سرویس‌های DDoS را جلوتر از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - اینترنت اشیاء بات نت‌ها کار می‌کرد را ارتقا داده و اکنون از ارائه‌دهندگان خدمات کلاد، سرورهای پر سرعت را اجاره می‌کند. البته این نکته را هم فراموش نکنید که لیست منتشر شده، کمی قدیمی بوده و مربوط به مهر و آبان می‌شود. در نتیجه احتمال می‌رود بسیاری از دستگاه‌های این لیست، با IP قبلی خود کار نکنند یا حتی نام کاربری و رمز عبور آن‌ها تغییر کرده باشد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران

یکی از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - محققین حوزه امنیت با بررسی این لیست توانسته تایید کند با وجود تغییر نام کاربری و رمز عبور و حتی IP بسیاری از آن‌ها، هنوز هم اطلاعات مفیدی در آن برای هکر‌های خبره پیدا می‌شود. یکی از دلایلی این امر، تنظیمات نادرست برنامه‌هاست که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - ممکن است در کل یک ISP صورت گرفته باشد و یک هکر به سادگی می‌تواند با پیدا کردن منبع IP، نام ISP را پیدا کرده و دوباره لیست جدیدی از IP های آسیب‌پذیر را تهیه کند. در نتیجه تا زمانی که رمز عبور قدرتمند و یا حتی تایید هویت دو مرحله‌ای برای این حساب ها فعال نشود، همچنان کاربران تل نت در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تنکابن استان مازندران - معرض افشای داده‌های خصوصی خود هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone