🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26377.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

صدور حکم ۳ سال زندان برای دانشجوی چینی به خاطر قاچاق آیفون

یک فرد چینی به نام «Quan Jiang» روز سه شنبه به خاطر همکاری در تعویض آیفون تقلبی با اصل و قاچاق آنها به چین، به 37 ماه حبس در زندان فدرال آمریکا محکوم شد. متهم ...

یک فرد چینی به نام «Quan Jiang» روز سه شنبه به خاطر همکاری در تعویض آیفون تقلبی با اصل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - و قاچاق آنها به چین، به 37 ماه حبس در زندان فدرال آمریکا محکوم شد. متهم از این روش خسارتی تقریباً یک میلیون - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - دلاری به اپل زده است.

اوایل سال جاری میلادی، «Jiang» و یکی از دانشجویان پیشین دانشگاه ایالتی اورگن به نام «Yangyang Zhou»، به جرم سوءاستفاده از قوانین گارانتی اپل و تعویض هزاران آیفون جعلی با اصل و ارسال آنها به چین دستگیر شدند. اپل میزان خسارت هایی که از این روش به این شرکت وارده شده را 895800 دلار برآورد کرده است.

اولین جلسه دادگاه «Zhou» روز جمعه برگزار شد و بازرسان فدرال اداره گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده آمریکا (CBP) مدعی شدند او به همراه متهم دیگر، چندین محموله از آیفون های تقلبی را از چین تحویل گرفته اند و آنها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - را به طور غیرقانونی با نمونه اصل در خاک آمریکا تعویض کرده اند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران
جعبه های آیفون های تقلبی که در خانه Zhou کشف شده اند.

بین ژانویه 2016 تا فوریه 2018، «Jiang» با دریافت 20 الی 30 آیفون تقلبی در هر محموله از طریق رابط های خود در هنگ کنگ، آنها را در اپل استور با آیفون های اصل تعویض می کرده است. وی سپس آیفون های اصل را به چین می فرستاده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - تا مادرش سود حاصل از فروش آنها را به حسابش واریز کند.

مامورین مرزی آمریکا آوریل سال 2017 و پس از کشف یک محموله شامل 28 آیفون 6 که به آدرس «Zhou» ارسال شده بودند، به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - او مشکوک شدند. شش ماه بعد یک محموله دیگر شامل 25 - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - آیفون 7 کشف شد. اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا دستور ضبط هر دو محموله را داد و با وجود اخطارهایی که این اداره و اپل به هر دو متهم داده بودند، سه محموله دیگر که در هر کدام 29 آیفون جاسازی شده بود، در نوامبر سال 2017 کشف و ضبط شدند.

«Jiang» تا پیش از دستگیری دریافت هرگونه اخطار از اداره گمرک آمریکا و اپل را تکذیب کرد. او بعداً اعتراف کرد که از محموله های قاچاق آیفون و همچنین غیرقانونی بودن کار خود باخبر بوده است.

گزارش شده - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - «Jiang» در مجموع بیش از 2 هزار آیفون تقلبی را در بازه دو ساله به آمریکا قاچاق کرده. او از این تعداد حدوداً 1500 آیفون را تعویض کرده و در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - ازای اینکار سود تقریبی به ارزش - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - 600 دلار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر چمستان استان مازندران - برای هر آیفون به جیب زده است.

هنوز معلوم نیست «Zhou» با اتهاماتی همانند «Jiang» روبرو خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone