🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25269.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: هزینه ساخت ماهواره های ظفر یک و دو کمتر از دو میلیون یورو بوده است

محمد جواد آذری جهرمی صبح امروز با انتشار توییتی از استقرار ماهواره بر سیمرغ در موقعیت پرتاب خبر داد و اعلام کرد که وزن این ماهواره بر ۸۰ تن است و میتواند ماهواره ظفر را ...

محمد جواد آذری جهرمی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - صبح امروز با انتشار توییتی از استقرار ماهواره بر سیمرغ در موقعیت پرتاب خبر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - داد و اعلام کرد که وزن این ماهواره بر ۸۰ تن است و میتواند ماهواره ظفر را تا ارتفاع ۵۳۰ کیلومتری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - از سطح زمین بالا ببرد.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال کاربران هزینه ساخت ظفر ۱ و ۲ را کمتر از دو میلیون یورو و عمر مفید آنها را دو و نیم سال عنوان کرد و اعلام نمود که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارزش عکس های ارسالی توسط ظفر در حدود ۱۰ میلیون یورو محاسبه شده است.

جهرمی در توییت های خود از تلاش های امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مشارکت این وزارتخانه در پروژه ارسال ماهواره تشکر کرد و اعلام نمود که فرایند پرتاب سیمرغ از لحظه شروع تا پایان ۸ دقیقه به طول خواهد انجامید و ابراز امیدواری کرد که دریافت تصاویر مخابره شده توسط این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماهواره به راحتی انجام شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان

طبق وعده وزیر ارتباطات ماهواره ظفر که ۱۱۳ کیلوگرم وزن دارد تا قبل از دهه فجر امسال به فضا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - پرتاب می شود اما تصمیم گیری در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - مورد زمان دقیق پرتاب آن بر عهده وزارت دفاع و گروه پرتاب است.

ماهواره های ظفر یک و دو به سفارش سازمان فضایی کشور توسط دانشگاه علم و صنعت ساخته شده اند و آنطور که تیم سازنده گفته در قیاس با ماهواره نوید (که قبلا در این دانشگاه ساخته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - شد) قابلیت عکسبرداری رنگی با توانایی تفکیک بهتری دارند.

از کاربردهای ماهواره ظفر می‌توان به تهیه نقشه کاربری اراضی، تهیه نقشه پایه، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - تهیه نقشه پایش توسعه شهری، تهیه نقشه مرز پهنه‌های کشاورزی، تهیه نقشه پایش تغییرات در عرصه‌های طبیعی و جنگلی، تهیه نقشه پهنه‌بندی و پایش تغییرات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - دریاچه‌های دائمی و فصلی، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - شناسایی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - مناطق تخریب‌شده بعد از بحران در نواحی شهری، به روزرسانی نقشه‌های ساختاری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - (شناسایی گسل‌ها و چین‌ها) اشاره کرد.

ماموریت این ماهواره تحقیقاتی تصویربرداری به صورت زمان واقعی و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ذخیره اطلاعات، ذخیره و ارسال پیام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - و نیز ارتباط صوتی یک طرفه بین دو کاربر خواهد بود. این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماهواره قرار است در مدار LEO با باند فرکانس S&F قرار بگیرد. گفتنیست به گفته مقامات مربوطه، یکی از سه ایستگاه کشور ماهدشت، قائمشهر و ایستگاه فضایی قشم میزبان پرتاب این ماهواره خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone