🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25260.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گزارش شفافیت اپل منتشر شد؛ کدام کشورها بیشتر به دنبال اطلاعات کاربران بوده‌اند؟

اپل در جدیدترین گزارش شفافیت خود توضیحاتی را در مورد درخواست کشورهای مختلف برای دسترسی به داده های کاربران منتشر کرده که در آن نام آمریکا و چین در صدر دیده می شود. کمپانی آمریکایی ...

اپل در جدیدترین گزارش شفافیت خود توضیحاتی را در مورد درخواست کشورهای مختلف برای دسترسی به داده های کاربران منتشر کرده که در آن نام آمریکا و چین در صدر دیده می شود.

کمپانی آمریکایی گزارش خود را که به صورت دو فصلنامه منتشر می شود، با ارائه توضیحاتی در مورد تعهد به حفظ حریم خصوصی کاربران شروع کرده. به گفته این شرکت نوع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داده هایی که در اختیار مقامات قرار داده می شود، تنها شامل موارد درخواست شده است و به جز در برخی موارد خاص، هرگز تمام - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - داده های در اختیار کمپانی، ارائه نخواهند شد. همچنین هرگاه کشوری خواهان دسترسی به اطلاعات یک کاربر می شوند، فرد در جریان قرار داده می شود مگر اینکه منع قانونی برای آن وجود داشته باشد.

در این گزارش که بازه زمانی بین اول ژانویه ۲۰۱۹ تا ۳۰ ژوئن این سال را پوشش داده، برخی کشورها به مراتب بیشتر از دیگران در پی دسترسی به اطلاعات کاربران بوده اند. استرالیا و آلمان به لطف درخواست های متعدد برای پرونده های مربوط به سرقت گحت در میان کشورهای برتر قرار گرفته اند. همانطور که در جدول زیر می بینید تعداد دستگاه های قید شده در درخواست های استرالیا به تنهایی بالغ بیش از ۱۲۱ هزار مورد بوده است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

ایالات متحده با ارائه بیش از ۱۱ هزار تقاضا در پی دریافت اطلاعات درباره هزاران دستگاه بوده است. هرچند تعداد درخواست های این کشور نسبت به دوره قبل کاهش یافته اما شمار دستگاه ها کماکان در سطح مشابه باقی مانده است.

در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فهرست تقاضاها برای کسب اطلاعات در مورد حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم آمریکا و چین با اختلاف در صدر کشورهای دیگر قرار دارند. از ۳۷ هزار درخواست مطرح شده در اینباره در مجموع ۳۰ هزار مورد توسط این دو کشور مطرح شده است. به گفته اپل بیشتر تقاضاها به پرونده های فیشینگ و کلاهبرداری مربوط می - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شوند.

درخواست حذف اپلیکیشن ها از اپ استور شاهد افت زیادی بوده اما کماکان بیش از نیمی از کل تقاضاها به چین مربوط می شود. یکی از نام های جدید در این بخش امارات است که خواستار حذف  ۲۷۵ اپ به خاطر تخطی از سیاست های حکومتی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone