🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44941.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید کامپیوترهای رومیزی Dell XPS 27 از واقعیت مجازی پشتیبانی می کنند

کمپانی Dell نسل جدید کامپیوترهای رومیزی گیمینگ خود به نام XPS 27 را عرضه کرد. این دستگاه همچون نسل قبل از نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 4K و سیستم صوتی مجهز به 10 بلندگو برخوردار ...

کمپانی Dell نسل جدید کامپیوترهای رومیزی گیمینگ خود به نام XPS 27 را عرضه کرد. این دستگاه همچون نسل قبل از نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 4K - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سیستم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صوتی مجهز به 10 بلندگو برخوردار شده، اما پردازنده اصلی قدرتمندتری را در اختیار دارد و کارت گرافیک حرفه ای رادئون RX 570 را در خود می بیند.

نسل جدید آل-این-وان Dell XPS 27 به کارت گرافیک قدرتمند رادئون RX 570 مجهز شده است

XPS 27 جدید Dell با برچسب VR Ready عرضه شده و گیمرهایی را هدف - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار داده که به اجرای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بازی ها در سطح تنظیمات متوسط علاقه دارند. قدرت دستگاه در مقایسه با نسل قبل به مراتب افزایش یافته، چرا که به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جای پردازنده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرافیکی مجتمع یا موبایل، از کارت گرافیک قدرتمند رادئون RX 570 ساخت AMD استفاده می کند. این کارت گرافیک از 2048 پردازنده استریم، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 128 واحد تکسچر، 32 واحد رندر، گذرگاه حافظه 256 بیتی و 8 گیگابایت حافظه رَم از نوع GDDR5 برخوردار است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

سیستم صوتی منحصر به فرد این کامپیوتر - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رومیزی آل-این-وان همچون قبل از شش بلندگو در جلو، دو بلندگو در زیر و دو بلندگو در طرفین بهره می برد که تجربه صدای فراگیر را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در اختیار کاربر قرار می دهد.

پردازنده نسل هفتم اینتل Core i7 و حداکثر 64 گیگابایت حافظه رَم از جمله مشخصات XPS 27 هستند

در XPS 27 جدید از پردازنده نسل هفتمی Core i7-7700 و مادربورد H170 اینتل استفاده شده. به صورت پیش فرض - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شاهد به کارگیری 16 گیگابایت حافظه رَم از نوع DDR4-2133 هستیم، اما این رقم را می توان تا 64 گیگابایت ارتقاء - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داد. کامپیوتر مورد بحث از یک درگاه M.2 برای اتصال SSD های پرسرعت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دو درگاه 2.5 اینچی برای افزایش فضای ذخیره سازی برخوردار است.

از نظر ارتباطات، XPS 27 به وای-فای 802.11ac، بلوتوث - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 4، درگاه اترنت گیگابیتی و پورت USB 3.0 مجهز شده. همچنین یک درگاه دیسپلی پورت 1.2، دو پورت تاندربولت 3 (USB-C) و درگاه کارت حافظه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در کنار وب کم 720p و حسگر IR برای تشخیص چهره نیز - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این کامپیوتر دیده می شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مانیتور XPS 27 از فناوری UltraSharp و رزولوشن 4K برخوردار است، که کاربران می توانند نمونه لمسی یا عادی آن را سفارش دهند. در مدل لمسی، پایه دستگاه نیز در درجات مختلف قابل تنظیم است تا استفاده از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آن برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طراحان و ایده پردازان ساده تر باشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر XPS 27 با 2 ترابایت هارد دیسک و 32 گیگابایت SSD بدون نمایشگر لمسی به قیمت 2000 دلار عرضه می شود، و مدل مجهز به نمایشگر لمسی و 512 گیگابایت حافظه SSD نیز 2650 دلار قیمت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone