🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37517.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند Aurora سامسونگ، داکی مبتنی بر اسمارت فون شما است

سامسونگ اخیراً در جریان نمایشگاه SXSW 2018 از نسخه پروتوتایپ اسپیکری هوشمند به نام Aurora رونمایی کرده است. خبر رونمایی از این اسپیکر به خودی خود چندان هیجان انگیز نیست و طی سال های اخیر ...

سامسونگ اخیراً در جریان نمایشگاه SXSW 2018 از نسخه پروتوتایپ اسپیکری هوشمند به نام Aurora رونمایی کرده است. خبر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رونمایی از این اسپیکر به خودی خود چندان هیجان انگیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نیست و طی سال های اخیر شاهد معرفی ده ها اسپیکر هوشمند بوده ایم. اما آنچه این پروتوتایپ را از سایر اسپیکرهای رقیب متمایز می کند اینست که Aurora به تنهایی هوشمند نبوده و کاملاً به موبایل هوشمند شما متکی است.

در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - واقع اسپیکر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - Aurora هیچ میکروفون، پردازنده یا قطعه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سخت افزاری دیگری ندارد که باعث هوشمندی آن شوند. این اسپیکر از نوع بلوتوثی بوده و درگاه مخصوصی برای داک کردن موبایل های هوشمند سازگار دارد. بعد از این، از سخت افزارهای موبایل مانند میکروفون و دوربین برای ایجاد یک تجربه هوشمند استفاده می شود.

Aurora نمایشگری برای نمایش کاراکتری هولوگرافیک دارد که به صدای کاربر واکنش نشان می دهد. همانطور که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - می توانید انتظار داشته باشید، دیوایس سامسونگ نیازمند یک اپلیکیشن همراه است و هنوز نمی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دانیم با کدام موبایل های هوشمند سازگاری دارد. گفتنی است که دستگاه هنوز در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مرحله توسعه بوده و به همین خاطر، اطلاعاتی چندانی از آن در دست نیست؛ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما مفهوم کلی مد نظر سامسونگ بسیار جالب به نظر می رسد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان

سامسونگ قصد داشته یک کارایی جدید برای موبایل های هوشمندی تعریف کند که امروزه در جیب هرکسی پیدا می شوند. در حالی که موبایل تان در حال شارژ است، می تواند به اسپیکر هوشمند Aurora هم سوخت رسانی کند. ضمناً از آن جایی که هیچ یک از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این قطعات داخل خود اسپیکر جای نگرفته اند، هزینه تولید دستگاه بسیار پایین خواهد بود و می تواند گزینه ای ایده آل برای افرادی باشد که دنبال اسپیکری هوشمند هستند اما نمی خواهند هزینه ای کلان برای یکی از آنها بپردازند.

یکبار دیگر باید افزود که توسعه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این اسپیکر کماکان به پایان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نرسیده و به همین خاطر قیمت گذاری، تاریخ عرضه یا تاریخ معرفی کامل آن مشخص نیست. ناگفته نماند که سامسونگ تا به این لحظه اشاره ای به دستیار دیجیتالی اسپیکر جدیدش نکرده و مشخص نیست شاهد استفاده از دستیار نه چندان محبوب بیکسبی خواهیم بود یا یک دستیار کاملاً جدید در دستور کار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone