🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37512.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 9 مینی سامسونگ در گیکبنچ منتشر شد

در گذشته بسیاری از کمپانی ها پس از معرفی موبایل های پرچمدار خود، نمونه کوچکتری از آن را نیز معرفی می کردند که علی رغم ظاهر مشابه، با قیمت پایین تر و البته مشخصات ضعیف ...

در گذشته بسیاری از کمپانی ها پس از معرفی موبایل های پرچمدار خود، نمونه کوچکتری از آن را نیز معرفی می کردند که علی رغم ظاهر مشابه، با قیمت پایین تر و البته مشخصات ضعیف تری روانه بازار می شد. این تلفن های هوشمند معمولاً با نام های کامپکت، لایت یا مینی (از جمله اکسپریا کامپکت، هواوی پی لایت و گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - مینی) شناخته می شدند. ولی سامسونگ پس از گلکسی اس 5 مینی، تولید سری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - مینی پرچمداران خود را متوقف کرد. حالا به نظر می رسد قرار است این شرایط برای کمپانی کره ای تغییر کند.

تصاویری از بنچمارک گیکبنچ منتسب به موبایل جدید سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - که به تازگی منتشر شده، خبر از تلفن هوشمندی با مدل «SM-G8750» می دهد که احتمال می رود گلکسی اس 9 مینی باشد.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان

اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک نشان می دهد احتمالا گلکسی اس 9 مینی از چیپست اسنپدراگون 660 بهره می برد؛ چیپستی که جدیدترین نمونه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - میان رده کوالکام است. همچنین 4 گیگابایت رم برای آن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - در نظر گرفته شده. بر این اساس تلفن هوشمند یاد شده از اندروید 8 بهره مند خواهد بود.

انتظار می رود این موبایل از نمایشگری با رزولوشن 1080 در 2220 یا بالاتر بهره ببرد و مشابه با سری گلکسی اس 9 (بررسی دیجیاتو) دارای نمایشگر بی نهایت با لبه های خمیده باشد.

به نظر می رسد یکی از دلایلی که سامسونگ در سال های اخیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - موبایلی از سری مینی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - گلکسی اس را عرضه نکرده به معرفی سری A باز گردد. سری A در برخی از مدل - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - ها در واقع همان مشخصاتی را ارائه می دهد که از میان رده های سری گلکسی اس مینی انتظار داریم: ظاهری تقریباً مشابه با سری اس، ولی با مشخصاتی ضعیف تر و قیمتی ارزان تر.

به عنوان نمونه نسخه 2018 گلکسی A8 (بررسی دیجیاتو) را می توان به عنوان مدل ارزان قیمت تر از سری - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - گلکسی اس در نظر گرفت. با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - این حال عرضه گلکسی اس 9 مینی از سوی سامسونگ چندان هم بعید به نظر نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone