🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37516.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل مدیر هوش مصنوعی پیشین گوگل را برای بهبود سیری استخدام کرد

به گزارش نیویورک تایمز «جان گیاناندریا» (John Giannandrea) مدیر بخش جستجو و هوش مصنوعی  گوگل به تازگی به اپل پیوسته تا به توسعه هر چه بهتر دستیار هوشمند سیری کمک کند. گیاناندریا که متخصص یادگیری ...

به گزارش نیویورک تایمز «جان گیاناندریا» - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - (John Giannandrea) مدیر بخش جستجو و هوش مصنوعی  گوگل به تازگی به اپل پیوسته تا به توسعه هر چه بهتر دستیار هوشمند سیری کمک کند.

گیاناندریا که متخصص - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - یادگیری ماشینی (شاخه ای از هوش مصنوعی) است تنها یک روز پیش از اینکه به اپل بپیوندد، با «جف دین» در گوگل جایگزین شده بود. گیاناندریا از سال 2010 در گوگل مشغول - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - به کار بود.

از آنجایی که اپل به شدت تلاش می کند خود را با فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی که به سرعت در حال پیشرفت است، همگام کند، انتظار می رود استخدام متخصص یاد شده بیش از پیش به توسعه فناوری هایی از جمله بینایی کامپیوتری (یکی از شاخه‌های علوم کامپیوتر که شامل روش‌های مربوط به دستیابی تصاویر، پردازش، آنالیز و درک محتوای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن‌ها است) - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - و پردازش زبان های طبیعی برای اپل کمک کند.

بنا بر گزارش ها گیاناندریا مستقیماً توسط تیم کوک به سمت رهبری استراتژی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اپل منصوب شده. به نظر می رسد اپل قصد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد از محقق تازه استخدام شده، به منظور توسعه و بهبود کارکردهای دستیار صوتی هوشمند سیری بهره - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ببرد و کارایی آن را به سایر رقبای برتر نزدیک کند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان

اکنون کمپانی های مطرحی از جمله فیسبوک، گوگل، آمازون و مایکروسافت در حال کار روی فناوری های مرتبط با هوش مصنوعی هستند و صدها محقق را به توسعه این تکنولوژی تخصیص داده اند.

در حال حاضر کارایی سیری در سطح پایین تری نسبت به دستیار هوشمند گوگل قرار دارد و حتی در زمینه یکپارچه سازی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - با گجت های خانه های هوشمند نیز - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - از دستیار صوتی الکسای آمازون ضعیف تر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - است.

بسیاری از متخصصان حوزه صنعت اعتقاد دارند که عقب ماندن اپل در حوزه فناوری های مرتبط به هوش مصنوعی نسبت به سایر رقبا، به دیدگاه مثبت این کمپانی به حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربران و نحوه جمع آوری اطلاعات از آنها باز می گردد که البته به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - ادعای برخی کارشناسان این ایدئولوژی اپل قابل ستایش است.

البته باید اشاره کرد که از دست دادن گیاناندریا برای گوگل چندان هم ناخوشایند نیست، زیرا جف - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - دین که اکنون جای او را در این کمپانی پر کرده، یکی از با استعدادترین افراد در حوزه تحقیقات هوش مصنوعی است و از موسسان واحد گوگل برِین نیز به حساب می آید؛ واحدی که برخی از پیشرفته ترین پروژه های 10 سال اخیر گوگل از آزمایشگاه های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن سرچشمه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر صایین قلعه استان زنجان - گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone