🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30777.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر و ویژگی‌های وان پلاس 6T پیش از رونمایی

کمتر از یک هفته تا رونمایی از وان پلاس 6T فاصله داریم اما این موضوع باعث نشده تا افشاگر‌ معروف «Ishan Agarwal» دست از رونمایی پیش از موعد درباره‌ی تلفن هوشمند بردارد. همانطور که از ...

کمتر از یک هفته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - تا رونمایی از وان پلاس 6T فاصله داریم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - اما این موضوع باعث نشده تا افشاگر‌ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - معروف «Ishan Agarwal» دست از رونمایی پیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - از موعد درباره‌ی تلفن هوشمند بردارد.

همانطور که از توییت آگراوال پیداست، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - اصلی ترین تفاوت وان پلاس 6T و وان پلاس 6 نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - آن است. اگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - این مشخصات اعلام شده حقیقت داشته باشد، تفاوت دیگر در زمینه‌ی وجود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - است.

وان پلاس 6T از نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - در ۱۰۸۰ استفاده می‌کند که کمی با نمایشگر ۶.۲۸ اینجی وان پلاس 6 که از رزولوشن 2280 در ۱۰۸۰ بهره‌مند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - شده بود متفاوت است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران

دیگر تفاوت قابل توجه در این بین وجود لنز ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در این تلفن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - هوشمند به شمار می‌رود. به جای نگه داشتن سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی لنز f/2.0 که قبلا شاهدش بودیم، وان پلاس از لنز ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - خود استفاده کرده که از گشودگی دیافراگم f/1.7‌ بهره‌مند شده است. البته در پنل پشتی به نظر می‌رسد شرکت چینی ترجیح داده از همان ترکیب قبلی استفاده کند: یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی در کنار یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی.

از لحاظ قطعات داخلی این تلفن شباهت‌های بیشتری با مدل پیشین خود وان پلاس 6 دارد. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - این تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - از CPU اسنپدراگون ۸۴۵ و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 630 بهره‌ می‌برد. علاوه بر این، وان پلاس 6T دارای باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که ۴۰۰ میلی آمپر از تلفن هوشمند وان پلاس 6 قوی‌تر محسوب می‌شود.

چیزی که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - در این بین مشخص نیست امکان وجود مدل‌های مختلف با مقدار رم و حافظه‌ی داخلی متفاوت است. موضوعی که در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - سال‌های گذشته از این شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - چینی دیده بودیم. بر اساس اطلاعات فاش شده تلفن هوشمند وان پلاس 6T از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره‌مند است و از رم ۸ گیگابایتی استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران

ممکن است این اطلاعات تنها مربوط به یک نسخه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - تلفن‌های هوشمندی باشد که وان پلاس قصد دارد معرفی کند و مدل‌های دیگر با حافظه‌های داخلی کمتر یا بیشتر هم وجود داشته باشند. همچنین مدل‌هایی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - که از رم ۶ گیگاباتی استفاده می‌کنند.

علاوه بر اطلاعات افشا شده، «آگراوال» چند عکس از وان پلاس 6T نیز منتشر کرده است. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - به نظر می‌رسد تولید کننده‌ی چینی تمرکز زیادی روی حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر داشته است. علاوه بر این به نظر می‌رسد حاشیه‌های به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - کار رفته در تلفن همراه نازک‌تر شده و در عکس‌های بریدگی صفحه نمایش کاملا مشخص است.

بر خلاف نمونه‌های مشابه قبلی، تلفن هوشمند وان پلاس 6T به دنبال حضور در بازار آمریکا هم هست. علاوه بر اینکه به نظر می‌رسد این شرکت چینی با Verizon هم برای فروش گوشی‌ها در آمریکا مذاکراتی داشته. البته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - همچنان انتظار می‌رود اصلی‌ترین شریک تجاری این شرکت چینی، T-Mobile باشد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران

با توجه به حضور وان پلاس در آمریکا می‌توان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - انتظار داشت برند وان پلاس بیش از پیش خود را در میان برند‌های معروف - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - دنیا مطرح کند.

متاسفانه، هنوز اطلاعات دقیقی راجع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - به قیمت نهایی این تلفن‌ هوشمند در دست نیست. اما وان پلاس ۶ با قیمت ۵۲۹ دلار عرضه شد و می‌توان امیدوار بود شرکت چینی قیمت تلفن هوشمند جدید خود را خیلی بالاتر نبرد. همه‌ی این موضوعات سه روز دیگر در شهر نیویورک و در مراسم رونمایی از وان پلاس 6T مشخص خواهد شد.

می‌توانید تصاویر بیشتری از این تلفن هوشمند را در دیجیاتو مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمدخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میتونم یه سوال بپرسم سمت جاده ساحلی پل سفید اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در جاده ساحلی شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone